Man mister jo fleksibiliteten til bonusbillettene, men verdien for en som må fly litt ekstra for å beholde status er jo upåklagelig. Slår MR til GDN ned i støvlene. Ganske mange datoer tilgjengelig også. Det er jo også en grei deal til 7143NOK hvis man ikke har diamantrabatt eller nok poeng. K
Booket slike billetter i black friday salget de hadde. TRD-SFO neste helg. Doble statuspoeng i tillegg
Jepp! Legger merke til at pengeprisen nå ligger ~300kr høyere enn i BF-salget, men at poengprisen er ~6000 poeng lavere mot 122kr ekstra i gebyr. Fra BF:
Hmm er straks EBG.. Kanskje jeg skal ta en slik reise som det der for å fly meg opp til EBD etter gullet er i boks.. Synes dog forskjelen mellom EBG og EBD er svært liten.
Fant ingen 2023-tråd, så poster denne her. Poengrabatt på bonusreiser La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 25% poengrabatt på utvalgte reisemål. Den enkleste måten å få et godt tilbud på en ferie er å få rabatt på en bonusreise. Og barn i alderen 2-11 år får 50 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamantmedlem får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du vil se poengrabattene når du logger inn på din EuroBonus-konto. Begrenset antall plasser. Rabatten gjelder tur/retur. Skatter og avgifter tilkommer. Bestill 19. – 24. januar Reiseperiode: 1. februar – 30. april 2023 Fra Norge, Sverige, Danmark Til Berlin, Düsseldorf, Stuttgart, Hamburg, Hannover Poengrabatt 25% i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus
Tror det har noe med status å gjøre. Vet at Pandion og Diamant fikk denne mailen. Resten nedover vet jeg ikke.
Her kom tilbudet i mailboksen torsdag formiddag (EBD), emnefelt «La poengene dine bli en miniferie». Ligger også ute på https://www.sas.no/eurobonus/tilbud/poengrabatt/
Er det slutt på påslag på enveis bonusbilletter? Da er det vel best å booke enkeltbilletter for å kunne endre returen om planene endres? Eller enda bedre, at SAS fjerner begrensningen helt.
Det koster 50% av t/r fra og med i dag. Kom sammen med nytt avbestillingsgebyr, diskutert i en annen tråd. (Eller flere)
Jepp men tilnærmet ingen connection fra eksempelvis Trondheim. Blir dyrt med gebyrene og endring i etterkant ...
Ser business ikke har gebyr. En feil eller vil man slippe unna gebyret på business billetter? FP4 blir ikke oppdatert/ aktivert før returen er lagt til hos meg.
Valentine-tilbud med hyggelige priser i A-klasse: Reiseperioder: Europa: 7. mars 2023 – 31. august 2023 Nord-Amerika: 13. mars 2023 – 15. juni 2023 Bestill senest: 14. februar