Detaljene er ikke ute enda, men litt stikkprøver tilsier at reiseperioden er 1. mai til 30. oktober, samt tilbudet gjelder både enveisreiser og t/r. Du må være innlogget for at poengrabatten skal være synlig i søket.
Detaljene er ute nå, og stemmer godt med hva @trygveat sier. Min HND tur er til neste uke, så da får jeg uansett ikke justert prisen...
Noen som har lykkes med å få repriset eksisterende bestillinger med denne rabatten? I så fall hvordan?
Tidligere har jeg med hell fått ny pris ved å gjøre endring på en flyvning i bookingen. Som nevnt før hadde jeg planer om å teste dette igjen før idag, men kampanjeperioden begynner etter at min starter.. Om du har OSL-CPH-XXX-CPH-OSL så fungerte det iallefall før og bytte til ett tidligere eller senere fly på OSL-CPH eller CPH-OSL segmentet(så sant det er ledige billetter) Om det ikke er noen alternativer å bytte til så må man vurdere om man evt ta sjansen på og avbestille og satse på att billettene dukker opp igjen.
Ja det blir litt opp til hver enkelt. Ved longhaul får man 12 000 EB for 750kr (16 poeng pr krone) det er jo bedre konverteringsrate enn trumf f.eks. Slik jeg forstår det er det ofte litt bingo om man må betale 750,250 eller 150kr i endringsgebyr også? så er man heldig er det mulig å gjøre en mye bedre deal
Takk for svar, gidder ikke å mase med endrede tilslutningsfly, det blir for tidlig opp på morgenen og for sent hjem på kvelden til at det er regningssvarende
Jeg har fått "endret" til samme tilslutningsflyvning som jeg allerede hadde i selvbetjeningsløsningen til SAS før, men det var også før de innførte endringsgebyr, så spørs om det går lenger.
Sist jeg sjekket var ikke endringsgebyret implementert i løsningen for selvbetjent endring ... men virker som om SAS nylig tettet dette ved å deaktivere mulighet for både endring og kansellering av bonusreiser på nett?
Ah, jeg trodde det bare var Star-Alliance-bookinger som har denne muligheten deaktivert jeg, men mulig det gjelder alt av bonusbilletter...
Ikke deaktivert på min booking til Bergen før sommeren, men får feilmelding da den ikke får til å rekalkulere poengkostnaden. K
Svært gode priser for neste vinter med tilbudet som gjelder til 22. april. Jeg booket OSL-SFO/LAX-OSL i Plus for 6500.
Er det noen spådommer ute (basert på tidligere tilfeller) av når neste dobbel EB weekend burde ta plass? Skal bestille to tur-retur billetter fra CPH - HND med «vanlige» penger, og da hadde det vært fint å time det.
Regner med du mener SAS MC? Siste 3 år har det vært kampanje i en av helgene mellom 17. mai og 31. Mai. Så kan være sannsynlig med 24-26 Mai
Ja, SAS MC, det glemte jeg å nevne! Men supert, da kan jeg smøre meg med tålmodighet til det tenker jeg, takk!
https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/ 50% på GO-billetter til Atlanta i sommer. Masse ledig. Ta med kjerring og unger! 30000 poeng t/r Atlanta er ikke ille.
Fortsatt rart at de ikke slipper noen Biz billetter til ATL. De greier tydligvis ikke å selge NOEN billetter på denne ruten.
Forstår meg ikke helt på denne ruten. Hvem er det de ser for seg skal benytte seg av den? Folk som skal videre til ulike plasser i USA? Eller amerikanere som skal til Skandinavia?