Finner fremdeles masse tilgjengelighet SVG-ORD til kr. 6290. Se den posten min over for hvordan du kan lete deg fram Kampanjen varer ut dagen i dag.
Midtvinters er det gode priser ja, det er det alltid til Chicago. Fra august til desember er derimot prisene høyere enn normalt. Skal tre reiser til USA, der to er til Chicago, innen midten av november. SAS er ikke rimeligst på noen reiser, verken i Go eller Plus.
Her har SAS enten gjort en feil eller skrevet feil, poengrabatten kommer allerede nå opp ved søk. Fryktelig timing for oss som allerede sliter med å finne tilslutningsfly i sommer
Flere som har fått mail idag om ekslusivt friends tilbud? Står ingenting om destinasjoner bortsett fra at salgsperiodene er litt ulike for Europa og NA/Asia. Er dette bare litt prisreduksjon i øst og vest?
Ja, jeg fikk mail idag. Det er helt latterlige tilbud på noen destinasjoner jeg har sjekket ut Flere ruter jeg har sett på i det siste som vanligvis koster 6-8k+ ligger på 2000kr og under... Blir fort en tur til Kanariøyene til vinter nå hehe
Historisk sett så er det vel nærmest å regne med at neste doble poeng helg blir mot midten av september, sant?
STORE OPPLEVELSER PÅ NÆRT HOLD Vi ønsker høsten velkommen med kampanjepriser på reiser innenfor Skandinavia. Treff venner og familie igjen, eller dra til fjells og opplev høstens vakre farger og friske luft. På sas.no kan du bestille reiser til hele Norge, og du finner ruter med både SAS og Widerøe. Bestill senest 5. august. Reis: 26. august til 15. desember 2024 Bestill senest: 5. august Avbestill kostnadsfritt innen 24 timer etter bestilling
Påstår det er en diamantfordel, men ser ut som prisene er like for alle. Men sikkert fint å få e-post før andre. K
Jeg finner ingen billetterpriser merket med kampanje, og det ser også ut som jeg får de samme prisene om jeg bare går rett til sas.no, uten å ha trykket på lenken først, eller å være logget inn.
Jeg tror de tar den billigste prisen på en av alle destinasjonene for eksempel bare Tallinn destinasjon har prisen 399, annet enn at ingen andre destinasjoner har den prisen
Opplever det samme. Men på billetter jeg kikket på i går OSL-TRD så er prisen endret fra 899 til 599, så de har startet et salg av et eller annet slag. K
Står at man som diamant får én dag før andre. Min kone fikk samme mail der diamant var byttet ut med gull
Jo, på Plus interkontinentalt er det veldig, veldig gode priser. Deler av USA i Plus til 6300 tur/retur feks fra Stavanger, er det maaaaange år siden sist jeg har fått. Jeg booket under forrige F&F en reise som er 1500 kroner dyrere enn dette tilbudet...
Ikke alltid det lønner seg å få tidlig tilgang til SAS sine salg, nå må jeg i gang med å kansellere og booke på nytt…