Det koster 2175 kr til Kiev og 1601 kr til St. Petersburg i mars .. Veldig rart at SAS IT ikke har klart å slette de linjene før kampanjen ble sendt ut? Er det ingen voksne hjemme?
Ikke akkurat et tilbud, men søkte opp 3 vokse og 2 barn (1 inf) til Olbia, Juli/Aug. Fant Go light på 7k tilsammen for hele gjengen før ekstra baggasje etc. Dette er ekstremt billig.
AKKURAT NÅ! FRA 529,- TILL EUROPA Utforsk våren i Sør-Europa der brisen er mild, utekafeene er åpne, du kan spille padel utendørs, nyte grønne golfbaner eller bare slå deg ned i en solstol med en god bok. Kanskje i Malaga eller Alicante? Eller frister en weekendtur til en herlig storby i Europa, f.eks. London? Benytt sjansen, for akkurat nå kan du bestille vår- og sommerreiser til hele Europa – til kampanjepris. Tips! Ønsker du et raskt miljøskifte? Bestill en weekendtur innenlands i Norge eller til København eller Stockholm, hvor vi flyr flere ganger daglig. Reis: 28. mars – 31. august 2022 Bestill: senest 14. mars Vi fortsetter å øke tilgjengeligheten til Sør-Europa. Vi tilbyr nå 500 flyreiser hver uke og i sommer flyr vi til 120 fantastiske destinasjoner. Velkommen om bord! Vennlig hilsen SAS WE ARE TRAVELERS
Poengrabatter på bonusreiser La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 20 % rabatt på utvalgte destinasjoner. Den enkleste måten å få et godt ferietilbud på er å få rabatt på en bonusreise. Barn fra to til elleve år får 20 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamant-medlem, får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du ser poengrabattene når du logger inn på EuroBonus-kontoen din. Bestill 15.–20. mars 2022 Reiseperiode: 1. april–30. juni 2022 20 % rabatt på bonusreiser Fra/til Til/fra Poengrabatt Norge, Sverige, Danmark London, Manchester, Berlin, Hamburg, Düsseldorf 20 % i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus Rabatten gjelder både enveis og tur/retur. Skatter og servicegebyrer legges til per person og kan variere avhengig av destinasjon. Det nøyaktige beløpet vises når du bestiller.
Er en del tilbud som går ut midnatt, men nå er hele SAS sin nettside i sirup... Noen andre som sliter?
Sas pleier å ta bort tilbudene siste par timer for å sikre at alt er borte når klokken bikker midnatt..
Den enkleste måten å få et godt ferietilbud på er å få rabatt på en bonusreise. Barn fra to til elleve år får 20 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamant-medlem, får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du ser poengrabattene når du logger inn på EuroBonus-kontoen din. Bestill 12.–17. april 2022 Reiseperiode: 1. mai–30. juni 2022 20 % rabatt på bonusreiser Fra Til Poengrabatt Norge Bardufoss, Kristiansund, Molde 20 % i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus Rabatten gjelder både enveis og tur/retur. Skatter og servicegebyrer legges til per person og kan variere avhengig av destinasjon. Det nøyaktige beløpet vises når du bestiller. Vilkår og betingelser Mellomlandinger på flyreiser innenfor Skandinavia er inkludert dersom ikke annet er nevnt. Tilbudet gjelder enveis og tur-retur til og fra de utvalgte reisemålene. Du kan bestille dette tilbudet via Internett på få minutter. Poengrabatter er ikke tilgjengelige når du blander poeng og kontanter. Reisen må fullføres i den nevnte perioden for at rabatten skal gjelde.
Jeg tror ikke disse er "personlig" også https://www.sas.no/eurobonus/campaigns/members-only/ Akkurat nå har vi ekstra gode kampanjepriser for deg som er Sølvmedlem. Så hvis du tenker på å bestille en reise til for eksempel Alicante, Palma, New York – eller et hvilket som helst annet spennende sted i verden – har du en sølvkantet mulighet nå. Reiseperiode Europa: 2. mai – 30. september 2022 Reiseperiode USA/Canada & Japan: 13. august 2022 – 28. februar 2023 Bestill: senest 18. april Tilbudet er personlig og kan kun bestilles via denne e-posten. Klikk på tilbudsknappen nedenfor, skriv inn kampanjekoden: ONLYMEMBERS og logg inn med ditt EuroBonus-nummer.
Samboeren min, som har Gull-status, har fått samme e-post fra SAS. Jeg som er Diamond har ikke hørt noe fra SAS om dette tilbudet, nesten litt skuffende og provosert...
Da har jeg sjekket litt med både sølvkantet og gullkantet mulighet til å reise til hvilket som helst spennende sted i verden (som SAS flyr til glemte de å skrive....) og det er akkurat samme priser. Men det er billigere enn hvis man ikke har Gull eller Sølv. Diamantene fikk vel mail om F&F kampanjen som ikke Gull og Sølv får invitasjon til. Og F&F kampanjen har bedre tilbud enn disse kantete mulighetene.
Riktig. Prisene her er et par hakk opp i forhold til F&F. Ser et mønster i dette fra SAS: først kommer en F&F etterfulgt av en standard kampanje til dårligere priser.
Kan legge til at tilbudet kun gjelder Go og Plus. Ingen gode tilbud å finne på business til USA, med andre ord.
Sjekket tilfeldig flyvning OSL-AMS med og uten tilbudet på datoer jeg uansett skal reise, og der var det betydelig besparelser. Har ikke noe sammenligningsgrunnlag med F&F, men også forrige gang denne dukket opp fant jeg sympatiske priser enkelte steder - mens andre steder hadde ingen rabatt.
Innlogget vs. ikke innlogget attpåtil, så blir vel enda mer på ikke-tilbudsbillettene, men tenker det er en fair trade-off.
Europa-kampanje frå SAS Reis: 16 mai – 30 september 2022 Bestill: Seinest 25. april https://www.sas.no/lavpriskalender/
Det første jeg vil starte med er å sjekke innstillinger. Hvis det er haket av fra før, fjern haken, lagre før du haker av og lagre på nytt.