Ringte SEB og fikk bekreftet kampanjen. De kunne derimot ikke gi dobbel poeng for det som ble kjøpt i går. Booka ene billetten jeg kjøpte på nytt da samme pris forsatt var tilgjengelig, men den andre var blitt dyrere i mellomtiden. Er ikke verdt risikoen for at den bookingklassen ikke kommer tilbake om man kansellerer.
Det høres ut som helt vanlige kampanjepriser? 16.04.2024 kjøpte jeg OSL-SFO/LAX-OSL i Plus for 6300. 07.07.2024 kjøpte jeg OSL-SFO/LAX-OSL i Plus for 6200
Rimeligere fra Oslo enn Stavanger! Jeg sjekket flere reisedatoer under forrige F&F-kampanje. Sjekket oktober og november til Chicago. Da var laveste pris 7500,- tur/retur i Plus. Jeg kjøpte en som kostet 7800,- Samme flytider og rute som jeg har kjøpt, koster under denne kampanjen 6300,- så for meg har det vært stor forskjell.
Er det flere som ikke har fått mail om denne kampanjen? Får vanligvis mailene om mastercard kampanjene, så lurer på hva som skjer her..
Den kom som en del av mailen som promoterte det nåværende sas-salget for alle, dvs etter Diamant, Gull og Sølv hadde fått tidlig tilgang. Ingen påmelding nødvendig
Vet du om det vil gjelde om en må bestille pr tlf? Har en open-jaw reise som ikke lar seg bestille på nett.
Endte opp med å booke separate billetter på nett siden en tilsynelatende oppegående agent ikke kunne kombinere IC SAS Plus Pro utreise med SAS GO Smart/Pro. Vi forsøkte mange ulike kombinasjoner. Men på sas.no gikk det fint. SAS IT altså.
SAS har vel poengrabatt 30% til USA, inkludert SAS Business. Detaljene er ennå ikke offentlig (bortsett fra at det gleder for bestillinger innen 22. septemer), men det ser ut som det gjelder for reiser i november.
Tilbudet ligger ute nå på https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/: Poengrabatt på bonusreiser La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 30 % poengrabatt på bonusreiser til/fra USA. Tilbudet gjelder enveis- og tur/retur-reiser i SAS Go Bonus, SAS Plus Bonus og SAS Business Bonus. Og som vanlig får barn 2–11 år 50 % på poengprisen, selv på allerede rabatterte priser. Bestill senest 22. september 2024 Rejseperiode: 1. – 30. november 2024 Poengrabatt: 30% i SAS Go Bonus, SAS Plus Bonus og SAS Business Bonus
Har fulgt med en stund på en reise over dammen i november, også før dette tilbudet kom, og det er virkelig fullstendig saumfart for biz-billetter på retur. Pt. er det 30 biz-billetter vestover og 0 hjemover i hele november iflg. lista til Awardhacks for alle destinasjoner i USA. Fint med poengrabatt, men dette er vel ikke helt normalt, er det vel?
Alle vil ha flat bed på returen fra USA til Europa. Mens det ikke er så nøye på dagruten outbound. Helt vanlig det, pga tidsforskjellen og klokkeslett for avgangene.
Business til Chicago for ca 8500 per vei er god deal. Jeg hadde en Plus-reise hjem i november som jeg fikk oppgradert for under 4000 kroner, det er mindre enn steg to i budgivningen.
Tok et søk fra BGO til IAD, landet på 17 487 t/r for business. Utreise 14. februar, retur 18. februar. Slår meg som en god deal.
Med nåværende tilbud til USA kan jeg gjøre en endring som gir meg ca 1 time mindre venting på CPH på hjemreise uten ekstra kostnad. Men hva skjer ved evt bud som er lagt inn om jeg gjør en endring? Jeg har lagt inn et bud som er lavere enn nåværende tillate minstebud og frykter dette vil 'nulles' ved endring av reise. Selv om langstrekket SFO-CPH forblir det samme.