Litt snodig kampanje ja. Får ingen rabatt mellom TRD og OSL, uansett vei, men får rabatt BOO-TRD (som er bestilt nå, en vei 3750 i pluss, med FP rabatt), og TRD-BGO vv.
Ikke voldsomt bra tilgjengelighet fra TOS.. Ikke en eneste søndag i hele perioden hvor det er mulig å komme seg hjem...
BLACK FRIDAY FLIGHTS Nå lyser vi opp novembermørket med ekstra gode priser på reiser til Europa, USA og Canada. Så benytt anledningen til å bestille en langhelg i New York, sol og varme på Kanariøyene, et koselig opphold med familie og venner ... eller noe annet hyggelig – senest mandag. Reiseperiode: Europa: 11. januar – 15. juni 2023 USA: 11. januar – 31. mars 2023 Canada: 26. mars – 15. juni 2023 Bestill senest: mandag 28. november Kostnadsfri avbestilling innen 24 timer etter bestilling Velkommen om bord! Vennlig hilsen SAS JOURNEYS THAT MATTER P.S. For hver reise du tar med oss i perioden 1. november 2022 – 28. februar 2023, gir vi deg som er medlem i SAS EuroBonus dobbelt så mange kvalifiserende poeng* og flyreiser. https://www.sas.no/black-friday-deals/
Fikk booket opp Q1 i forbindelse med Black Week, er det andre faste brede (ser etter kampanjer hvor innenriks og norden er på tilbud) kampanjeperioder hos SAS enn disse: Januar Nyttårssalg (begynner av og til i romjulen?) August Skolestart November Black Week Pleier det å være noe rundt påske?
La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 25% rabatt på utvalgte reisemål. Den enkleste måten å få et godt tilbud på en ferie er å få rabatt på en bonusreise. Og barn i alderen 2-11 år får 50 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamantmedlem får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du vil se poengrabattene når du logger inn på din EuroBonus-konto. Begrenset antall plasser. Rabatten gjelder tur/retur. Skatter og avgifter tilkommer. Bestill senest: 18. desember 2022 Reiseperiode: 1. januar–30. april 2023 Fra Norge, Sverige, Danmark Til London, Manchester, Amsterdam, Gdańsk, Warszawa Poengrabatt 25% i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus
...og der kom det mail fra SAS i går om at jeg er flyttet til 2.februar bortover, det blir snaut med tid. Ser ut som endel avganger er kansellert på denne ruten. Jeg prøvde å booke om returen til mandagen, da er der ledig på poeng hjemover. Men jeg får bare opp "intern feil" når jeg prøver dette. Tidligere har jeg bare bestilt ny tur og avbestilt den gamle når slikt skjer, men siden denne var bestilt med 30% poengrabatt er ikke det noe alternativ. Får vel prøve å ringe og stå i kø "en stund"....
Prøv å krysse av for å endre både utreise og hjemreise….også endrer du bare hjemreisen. Da pleier man å unngå "intern feil"
Prøvde det, men da står poengsummen som gjelder nå (bestilte dette når det var 30% poengrabatt) og business er ikke mulig å velge på utreisen... Edit: Fikk endret hjemreise til 6.feb over telefon.
Er det bare jeg som ikke får kombinere poengtilbudet og flypremium? Ble trukket 30.000 for en tur til middelhavet (skulle vært 21.000). Sendte en mail og fikk nå beskjed om at de ikke kan kombineres. Det er jo litt rart når bestillingssiden gir meg riktig poengsum og jeg ikke har mulighet til å deaktivere rabatten.
Ikke noe problem for meg, med rabatt + FP3 fikk jeg i oktober booket t/r MUC i Plus for 14000 og t/r LHR for 21000.
https://www.sas.no/lavpriskalender/ Det er torsdag og det betyr at du kan bestille reiser til Travelers' Thursday-priser – hvis du skynder deg. Bestill nå eller senest kl. 24 i kveld. Tilbudet gjelder reiser til utvalgte destinasjoner. Reiseperiode: 2. januar – 30. april 2023.
Var dette under kampanjen med 30% poengrabatt går jeg utifra? Jeg ble trukket korrekt 84000 poeng t/r for to, det hadde vært 120 000 uten rabatt. Så her fikk jeg kombinert flypremium og kampanjetilbud.
Ja, var litt sent ute og problemet var nok at poengene ble trukket to sekunder over midnatt selv om pengene ble trukket før. Og nå vil de ikke gjøre noe med det.