Det begynner å bli ille nå. Savnet etter en tur langt langt vekk foran begynner å bli så pass at jeg tar meg i å se indoktrineringsfilmene fra Thai i opptak. (Den med kongen som kan alt). For ikke å glemme et merkelig behov for å spise flymat. Kommer vi oss avgårde sent neste høst igjen?
Krysser fingrene for at reiserestriksjonene kan rulles tilbake, slik at jeg kan suse til det fjerne østen den kommende høsten. Holder motet oppe med å se på sikkerhetsdemonstrasjoner på YouTube...
Kanskje vi kan få noen norske badeland til å shoppe de ubrukte Boeing 747? https://twitter.com/TheAirchive
Jeg savner familien i utlandet. Det er ikke få turer som er avbestilt i løpet av året, og flere av dem hadde som mål å besøke nær familie. På søndag er det 300 dager siden forrige flytur.. Neste reise er til Trondheim i romjula.
Booket akkurat weekendtur til Sarpsborg for å plaske i badeland der... blir hele 50 min med bil, nesten så jeg får reisefeber med tanken på å reise så langt!
Sakn rel. flyreiser: Eg saknar å reise med andre selskap enn SK og WF. Reiser med andre selskap indikerer gjerne ei reise til fjerne himmelstrok, men òg ei avveksling frå det vande på ei reise intra-Europa, t.d. med BA til LHR eller LH til FRA. Sidan 1/12-2019 har eg berre flyge SK og WF! 26 strekningar. Når kan eg fly LH, BA, QF, NH eller NZ?