Et lite ønske fra meg til dere eksperter. Jeg har nå opparbeidet meg CT og mer enn nok poeng. Problemet mitt er at jeg savner en guide eller et sted hvor alle tips og triks når det gjelder bonusbestilling samles. Jeg digger virkelig dette forumet, men det til tider være veldig tidkrevende å lese gjennom mange tråder for å finne det man leter etter. Trådene har dessverre en tendens til å spore litt av. Finnes det en god oversikt noen steder over bra sider og apper for å lete etter bonusreise? Tenker da på *A. Noen som kunne tenke seg å lage en oppdatert guide? Guiden burde inneholde: Hvordan finne bonusreiser. Hvilke søkemotorer kan/bør brukes. Hva er tillatt når det gjelder CT og vanlig bonusbestilling Generelt gode råd når man snakker med de på tlf Når bør man bestille? Når legger de ulike flyselskapene ut billetter Gjerne en forklaring på noen ord og uttrykk Uansett vil jeg rette en gigantisk takk til alle dere her på forumet. Har på kort tid rukket å bli en ihuga bonusjeger, og synes det er utrolig gøy å se hvor fort man kan få mange poeng ved å bare endre litt på vanene sine. Resultatet har blitt at det nå er lett å få mannen med på tur. Digger dere!
Hei Noob! Du kan starte med denne flotte guiden som Lars lagde i fjor. Det er mye bra informasjon på forumet, men jeg skjønner at det kan bli litt overveldende. Vi lager imidlertid guider av og til i redaksjonen også. https://insideflyer.no/introduksjonsguide-flybonus/ EDIT: Jeg ser nå at denne guiden var mer fokusert rundt opptjening og derfor ikke helt det du leter etter.
Denne lenken svarer på et av spørsmålene dine https://onemileatatime.com/when-do-airlines-open-award-seats/
Hadde vært kjempefint om noen kunne ta på seg og lage en slik komplett guide ja. Da kunne vi andre latsabber komme til dekket bord og slippeå google og lete selv. Håper noen ofrer seg.
Jeg hadde veldig mye glede av denne: https://medium.com/travelbox/jakten-på-de-riktige-billettene-e544c4e23976
Jeg tror det er litt greit og at alt ikke er samlet på ett sted i en ABC-guide. Det er masse bra info på forumet, men det er litt spredt. I fare for å virke litt negativ: om alle hadde det lett for å finne bonusbilletter i F og routinger som du finner i CT-tråden ville det ikke vært så mye tilgjengelig. Det er helt fantastisk med et forum som dette hvor så mye kunnskap og erfaringer deles, men det er også litt kjekt at det krever aktiv deltakelse for å maksimalt ut av det litt mer avanserte.
Helt enig med @Flight Cancelled - det ligger veldig mye tilgjengelig i de ulike postene her på forumet hvis man aktivt søker litt, og bruker forumet. Svar på det meste man kan tenke seg som "nybegynner" er blitt spurt tidligere i forumet her, og svaret finner du..
Send en privat melding til @Are , han er eksperten. Spør han om hjelp og spør han hva han vil ha for å hjelpe deg. Problemet hans for tiden er at han kanskje ikke har tid.
Helt enig med resten av gjengen her. Jeg skrev for en stund siden en komplett guide for å booke CT-billetter, men har latt den ligge siden alle som har lyst til å booke disse turene finner alt man trenger her på forumet. Bruk litt tid på å lese deg opp, så er du nok enig selv