Segment run..

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MortenC, 07. mai 2015.

  1. MortenC

    MortenC EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Hei. Prøver å booke en dag med segment runs i slutten av juli, skal klare å skvise inn 6 segments på en dag for drøyt 2500 kroner :) Problemet er at SAS ikke lar meg booke OSL-CPH-DUB-CPH-OSL med 45 minutter i DUB. Dette er vel retur på samme fly? Noen som har erfaringer med om det er vanskelig å få til dette i DUB, eller om man bare kan gå ut av flyet og snu? Går jo an å "lure" systemet ved å booke det som to enkeltbilletter..
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Deeeeet er en del segmenter på få dager.. Respekt for den!
     
  3. MortenC

    MortenC EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Det står respekt av den!!!! Søkte litt i forumet og fant ut det samme om DUB, så da får jeg slå ihjel 3 timer der og ta ARN-OSL hjem.. Blitt så alt for glad i EBG, og manglet kun 6 segmenter, så det blir en snartur til LHR dagen etter også. Total pris 2100 for alt, kan ikke klage på det:)
     
    Travellingalf liker dette
  4. Travelmate

    Travelmate Guest

    Finner du ruter med tre segmenter til Paris eller Berlin? Pleier å ha gode priser, også i Plus.
     
  5. JonWegner

    JonWegner Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei! Jeg er nytt medlem her på bonusfeber, etter å ha fulgt nøye med dere i et halvt år nå :) Det er mange interessante emner her, og for min del har det blant annet resultert i anskaffelse av TrumfVisa-kort.
    Som EBS er målet Gullkort i inneværende periode (som utløper 29. februar) og i morgen! skal jeg på min første segment run :) Det er HAU-OSL-CPH-HAM-CPH-OSL-HAU. Hvis andre tilfeldigvis skal på samme rute; velkommen til å ta kontakt (jeg har ikke valgt seter ennå). Fikk bestilt rimelige billetter i april en gang, like under 1 700 NOK.
    Vi snakkes :)
     
    Henning liker dette

Del denne siden