Seter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ina, 01. febr 2019.

1. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    324466C4-3D97-43CB-BB71-863E8164A4A8.png 128B9173-D8CF-4306-9125-EB96595EA3E9.png hei jeg skal fly med Thai Airways med storfamilien til Bangkok til sommer. Vi kjøpte billetter via Tickets, visste ikke at vi kunne velge sete før etter noen måneder, ser nå at mye er reservert.
    Bruttern har små barn så ønsker å velge ok seter.
    Dere pleier kanskje å sitte lengst framme, men håper noen kjenner til Thai Airways setefonfigurasjon generelt som kan anbefale seter. For eksempel vet ikke hva rommet foran rad 61 er for eksempel , er det bra plass der. Og rad 54 ser ut som gir god plass, men hva er ved siden av rad 54?
    Vil jo ikke sitte ved toalettet.
    Takk for noen råd og anbefalinger
    Bilder ledige seter både tur og retur.

Last edited: 01. febr 2019
  2. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,377
    Bonuspoeng:
    113
  3. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    Last edited: 02. febr 2019
  4. tfo

tfo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,216
    Bonuspoeng:
    93
    Har tatt TG Osl-bkk med familie to ganger. Første gang fikk vi rad 71 og 72. For oss som er 4 stk var dette innertier. Mor og datter på en rad og far og sønn på en annen. På retur hadde vi en tre seter, dvs en av oss på en annen rad.

5. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    God ide , takk :)

6. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Låner denne et lite øyeblikk, er det noen med EF som kan sjekke status på Thai TG 954 fra BKK til OSL lørdag 9/2 klokken 00:20? Vil gjerne vite om det er noen særlig sjans til å få en hel treseter på vei hjem. :)

7. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    https://itunes.apple.com/no/app/seat-alerts/id533533342?mt=8

8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke har jeg Apple og ikke skjønner jeg så veldig mye av dette, det er derfor jeg spør. Vi har allerede reservert seter, midtgang på alle 4 og så langt er hele radene ledig bak der. Derfor lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan det ser ut i economy på akkurat den flighten. :)

9. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    Har du tilgang til Google Play da? Expertflyer har en gratis app så du kan sjekke dette selv.

10. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.expertflyer.com/
    Kan lage en gratis konto her :)

Da vil du se dette:
    upload_2019-2-5_18-14-37.png
    upload_2019-2-5_18-14-17.png

Hvitt er ledig, vet ikke hva P betyr hos TG men antar at det er "bedre" seter mot betaling.

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for hjelpen. Jeg lurte ikke på hvilke seter som er ledig, jeg lurte på hvor mange ledige plasser det er på denne flyvingen. Men jeg skal forsøke å finne ut av dette selv i morgen siden det tydligvis var for mye å for en gangs skyld spørre om hjelp her.

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke mulig å gi noe presist svar på det så lenge det er mer enn 9 ledige seter. Det er det bare flyselskapet selv som kan svare på.

vegardg liker dette
  13. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,842
    Bonuspoeng:
    350
    Ingen uansett abonement kan eksakt si hvor mange seter som er ledige. Men man kan gjøre et estimat ved å telle ikke reserverte seter. Funker best i first og biz siden folk som oftest reserverer seter ved bestilling.

Men feks samme dag som flighten skal gå kan man gjøre et nytt søk, for da har flyselskapet tildelt seter til passasjerene. Da får man en mye bedre pekepinn

14. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Vel da har du misforstått.

Og til den siste setningen: :rolleyes:

Jonkebassen and NoLimit like this.
  15. BangkokBob

BangkokBob ThailandTur.no

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Det er ikke noe bedre leg space på de setene du nevner, og ved siden av 54 er det vanlige seter. Denne tekniske tegningen gir ikke et korrekt bilde av hvordan det faktisk er.

Små barn sitter jo godt uansett hvor de sitter, de trenger jo ikke så stor plass. Personlig så sitter jeg ofte i bakerste kabin da det kan være mindre folk der, spesielt på retur.
    Foretrekker også inn mot vegg, sete kan legges ned som vanlig og man slipper å ha noen andre i ryggen :)

16. BangkokBob

BangkokBob ThailandTur.no

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Nei det stemmer ikke, ingen seter som er bedre enn andre når man ser bort fra mer benplass på nødutgangene.

17. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, da har jeg misforstått. Trodde man kunne se sånn ca hvor mange plasser på flyet som ikke er solgt enda. Da beklager jeg. :)

Del denne siden