Jeg har støtt på et voldsomt i-landsproblem jeg håper forumet kan hjelpe meg med. Jeg skal fly Lufthansa First for første gang neste uke, med 747-8. 1A, 2A, 3A og 3D er opptatt. Opimalt sett vil jeg ha sete 2K, men det får jeg ikke valgt. Det er visst bassinet-plassen ifølge Lufthansa. Jeg har hoppet frem og tilbake mellom 1K og 3K, og klarer ikke bestemme meg. Blir man sittende veldig nærme passasjeren i 1A om man velger 1K? Sånn kleint nærme? På bilder ser det ut som 3K ikke er helt på linje med midtsetene på rad 3, litt bakenfor. Stemmer dette? Jeg håper og tror jeg får valgt 2K ved online innsjekk 23 timer før, men frem til den tid ville jeg satt stor pris på hjelp og meninger ang. 1K og 3K. #thestruggleisreal
Helt enig. Hadde selv 1K hjem fra Tokyo. Det er et hav av avstand mellom 1A og 1K, ingenting å tenke på.
Reise ned til Haneda i 1K på Fredag og 3G hjem i går, og jeg hadde valgt 1K hver gang så lenge man ikke reiser sammen med en med dårlig hørsel, da burde du velge 3 G/F. Men du kan jo ringe til Lufthansa First telefonen, de ordnet seter som var blokkert for oss på OSL-FRA uten blunke.
Støtter 1K. Du har jo privacy-skjermen også om 1A skulle bli for mye for deg, men avstanden her er vel på 1,5m vil jeg anslå mellom 1A og 1K.
Soleklar seier til 1K ser jeg. Takk for svar! Jeg reiser alene, mulig jeg formulerte meg litt dårlig i første post. Da legger jeg fra meg tanken om 3K. Det er jo noe eget over å sitte helt fremst i nesen på en 747
Kan love deg at turbulensen kjennes annerledes ut også, følte jeg hadde sjøbein i mange timer etter vi landet i Tokyo.
En liten digresjon. En som bestilte på swiss.com, en tur som innebar både Swiss, Helvetia, LH og United. Da seter skulle reserveres, kunne han bare reservere på Swiss og Helvetia opererte flighter. Med booking nummeret gikk man så til LH sin side, hvor man kunne reservere på LH og United, men ikke på Swiss og Helvetia. Litt pussig, tatt i betraktning at Lufthansa gruppen inkluderer Swiss, så hadde jeg forventet at det skulle la seg gjøre å reservere sete på en LH flight fra Swiss sin hjemmeside og vise versa. Spesielt når man fra LH sin side kan reservere i United.
You sure? Var helt full av puter, dyner og pledd sist gang. Dørene åpnet seg under climbout fra Tokyo, kom litt puter både her og der før Crew fikk ryddet opp
kan da i hvert fald bekrefte at det så sent som i tirsdag var fylt opp med dyner og puter. Skapene til lagring var bakerst i first kabinen
Vi håpet også på at det skulle være et "utsiktstårn" i glass eller lignende. Men det var bare sengetøy.. Dessverre!