Har i over ett år konsekvent brukt trumf-kortet først, for så å betale med ShellMC på shellstasjoner når jeg fyller drivstoff. ShellMC bruker jeg kun på Shell. Følt meg veldig lur og fornøyd. Har fylt på sikkert ca. 10 forskjellige bemannede shellstasjoner. Alle fyllinger blir registrert på trumf.
Har ikke tenkt noe spesielt over dette før jeg ved en tilfeldighet så at den månedlige trumfutbetalingen på selve ShellMC-kortet baserte seg på beløper mellom 200-400 kroner (altså 2-4 kroner i trumf), på tross av at det burde være mange tusen hver gang (Fyller flere ganger i uka). Det er også bare 1% trumf av dette lille beløpet, tross i at det på
shellmastercard.no står "40 øre/liter i Trumf-bonus på drivstoff hos Shell i Norge, ved bruk av ShellMC". (Jeg tipper det lille beløpet jeg får er diverse random-stuff jeg kjøper inne på butikken avogtil)
Jeg er også påmeldt slik 50 øre pr liter greie, men kan ikke se annet på trumf.no enn at jeg kun har fått 50 øre pr liter - ikke engang 1% av kjøpesummen, siden drivstoff tydeligvis ikke vises som trumf-verdig utbetaling i den månedlige trumfutbetalingen på ShellMC-kortet. (F.eks. fylt 26 liter, fått 13 kroner i -total- trumf. Skal det -egentlig- ikke være 50 øre + 40 + 1% x 2, som er konseptet med dobbeldipping?
Konklusjonen er vel at dobbeldipping stortsett ikke fungerer? Trodde i det minste man fikk noen øre pr. liter ved å bruke et ShellMC på en Shellstasjon, men nei.
Her har jeg flagret rundt med kort av alle slag (2) i sludd og regn, til ikke noe nytte. Er det bare og kaste ShellMC-kortet rett i søpla ved nærmeste Shellstasjon?
Vis alt...