Hei, Jeg er ny her på forumet, og lurte på om noen har testet SAS sitt online shopping tilbud? "SHOP AND EARN EUROBONUS POINTS" - Siden jeg har under 10 poster får jeg ikke postet linken.. Gå til dine eurobonus sider på SAS.no og trykk på "Opptjen penger når du handler. Udvalgte butikker online" Testet med en order på 20 596kr (+mva og frakt) på Dustin, noe som skal tilsvare 4531 Eurobonus poeng. Har fortsatt ikke fått de opp under "My transactions" dog. Mvh
Har brukt det noen gang, fungerer greit og poeng kommer ettervært. Anbefaler Viatrumf.no så overfører du trumf til EB. Da kan du få veldig høy uttelling på en del butikker. Flere poster på forumet som dekker via trumf. Minus med Viatrumf er st det ofte tar 3 mnd + og få bonus på konto Fikk feks rundt 15k bonus poeng for et kjøp på Expedia med Viatrumf for et kjøp på ca 13 tusen
Høres bra ut, da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Bruker Viatrumf også, men her på jobb handler vi IT utstyr bare på Dustin. Så veldig kjekt med et alternativ til Viatrumf som dekker andre butikker Veldig fornøyd med Trumf bonus på Expedia!
Jeg har kjøpt fra Zalando og CDON. Fra en av dem, husker ikke hvilken, fikk jeg ikke poengene jeg skulle ha, men før jeg rakk å klage fikk jeg poeng for noe jeg ikke hadde kjøpt så jeg gadd rett og slett ikke å mase på dem. Moralen er vel: pass på at du får poengene du skal ha
Gjorde selv et lignende kjøp på Expedia med Viatrumf for en liten stund siden. Hvor mange trumf-kroner fikk du for transaksjonen, og hvor mye er egentlig 100 trumf-kroner i EB-poeng?
Wow, imponerende at du da fikk 15k EB-poeng for den transaksjonen. Jeg fikk bare 410 i trumf-bonus for en Expedia-transaksjon med ViaTrumf på nesten 13,5k.
Det er kun hotell og leiebil som har 9/11 % cashback. Du har sikkert bestilt fly? Men ja, syns det er riktig så bra
Det var en vare jeg skulle kjøpe, husker ikke hva, men fant varen via SAS shoppen. Men så sjekket jeg prisjakt, og via prisjakt var varen vesentlig billigere. Så ikke la dere lure bare for noen få EB poeng.
Håper og tror at de fleste er smarte nok til å ikke hoppe på det "første og beste". Her handler det om å vurdere pris opp mot poeng, som med mange andre ting her i livet
Har brukt shopping noen ganger, men som regel husker jeg ikke å bruke den portalen. Skal sies at støvsugerposer via Inkclub gav veldig bra uttelling!
Du kan også få nettleser-tillegg som forteller deg når du er inne på en nettside der du kan få EB-poeng eller Trumf-poeng. Jeg har begge installert og da er det i alle fall lettere å huske når man nettshopper.
For å pirke så er det kun 13,89 Men dette kan boostes til 14,49 ved overføring når de kjører 300 poeng ekstra for 500 kr overført. Jeg synes ViaTrumf er genialt all den tid man ikke har likviditetsproblem på poeng. Har sikkert tjent 4-5000 trumfkroner på 2 år så vi snakker om 60000++ poeng
Har brukt "SHOP OG OPPTJEN EUROBONUS POENG" mye nå, og må si jeg er veldig fornøyd.. Er snart oppe i 30k poeng bare fra dustin. Også bruker jeg Viatrumf til andre nettbutikker.