Snakket med Expedia i dag.
- Expedia har mottatt klagen min som inkluderer skriftlig tilbakemelding fra Singapore Airlines som sier at billetten kunne endres for 200USD (og at Expedia må ha misforstått reglene/vilkårene).
- Expedia sa de tar opp alle samtaler og måtte gå gjennom samtalen min med kundebehandleren for å evaluere og komme tilbake neste uke.
- Jeg ba dem høre etter når kundebehandleren sa noe alla "uff, dette var mye greier" når hun undersøkte muligheten for å endre billetten.
- Henvise også til følgende i bookingvilkår:
NAME CORRECTION CHARGE USD200 ORIGINAL TICKET WITH INCORRECT NAME MAYBE REFUNDED WITHOUT CHARGE. NEW TICKET WITH CORRECTED NAME MAY BE ISSUED PROVIDED 1 THAT THE SAME IATA AGENT DOES THE REFUND AND THE NEW ISSUE IN THE SAME SALES PERIOD. 2 NAME CORRECTION FEE IS SHOWN IN THE TAX BOX OB OF THE NEW TICKET AND. 3 THAT THE REFUNDED TICKET NUMBER IS INSERTED IN THE ENDORSEMENT BOX OF THE NEW TICKET NAME SUBSTITUTION NORMAL CANCELLATION FEE AND PROCEDURE APPLIES
- Expedia dekker mellomlegget hvis de har gjort feil.
Vi får se om Expedia er et seriøst reiseselskap eller ikke. Synes jeg har en OK sak her (selv om jeg er partisk...)
Fortsettelse følger...
Last edited: 29. mars 2017