Singapore med barn

Tråd i 'Reisemål' startet av LNAND, 22. nov 2017.

  1. LNAND

    LNAND Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Hola!

    Vi reiser til Singapore med SQ i romjulen (ankommer 28.12). Har bestilt dagrom på Crowne Plaza Changi ved ankomst. Deretter har vi fire dager i byen før vi reiser til Langkawi 1 januar.

    Reiseruten (alt i økonomi): OSL-FRA (LH), FRA-SIN (SQ), SIN-LHR (SQ), LHR-OSL (SK).

    Så hva gjør man i Singapore med to barn (3 og 5 år + kona)? Vi har listet opp Sentosa og Zoo. Bademuligheter? Vi bor på Holiday Inn Orchard City Center som har basseng på taket, men sklier og splashing er populært.

    1. Er det andre ting som kan være gøy for kidsa? Prøver også å finne ut om det er noe bra aktiviteter på nyttårsaften for ungene.

    Noen tilleggsspørsmål:
    2. Flyr LH i Økonomi fra OSL til FRA. Har vi businessinnsjekk, fasttrack eller lounge på OSL? (jeg er EBG).
    3. Noen muligheter for å få med alle fire på *A gull lounge i Frankfurt eller i Singapore (på returen), eller håndheves strengt kun én gjest?
    4. Har vi *A gold innsjekk i Singapore på returen?

    Aldri flydd på langtur som *A gull med hele familien på slep ;)

    Alle tips mottas med takk
     
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Når det gjelder SQ med barn, får andre trå til, jeg er enn så lenge basic medlem i barneklubben..

    Men de øvrige skal jeg klare :)

    De håndhever 1 gjest relativt strengt.., :(

    2. Nei, du har ikke tilgang på papiret, men har hørt om folk som har hatt hellet med seg..
    3. Nei også her, men verdt forsøket :)
    4. Også her blir det nei, men har aldri skadet å prøve..

    C
     
  3. NorskHamburger

    NorskHamburger Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Vokste opp i Singapore som liten og kan anbefale Night Zoo, mye mer dyr som er våkene enn på dag tid. Det er ikke så sent på kvelden ettersom det blir mørkt tidlig.

    Sentosa som du skriver er værdt å oppleve med fine strender (ta gondolen over fra Vivo City/Harbour Front), eller så kan jeg kraftig anbefale East Coast Park på ettermiddagen. Lei tandem sykler og spis Pepper crab. Skal nevnes at det er flere store lekeplasser der. Ett av mine beste minner som liten (2-9år);).
    Botansinke hage (masse skilpadder og øgler:cool:) og tekniske museet er også noe som kan være gøy for de små.
     
    Fredrik81 and LNAND like this.
  4. LNAND

    LNAND Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
  5. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Innsjekk er OK, de øvrige 2 punktene er ikke..
    Skal være rimelig tverr den damen som ikke lar deg sjekke inn i Biz sjekk inn med gull.. Men har vell hørt her inne om familiefedre som har blitt avvist..

    C
     
    LNAND liker dette

Del denne siden