Dette ble bra, en skikkelig opplevelse, ganske så uvirkelig syn Fikk også tatt noen bilder i opprakten til dette, som diamanten Dette var 100 prosent suksess Det er ikke ofte jeg kjenner frysninger, men det gjorde jeg her
Litt flere bilder av showet Var en god utfordring da lyset varierte mer enn jeg trodde. Men var mer i opplevelsen enn jeg fikk tatt bilder av det hele Tok også ett par bilder etter formørkelsen Dette var det sisste bildet i øyeblikket formørkelsen gikk over
Flotte bilder. Og forstår det med frysninger selv om det er over 30 grader. Jeg fikk kun sett første kontakt ca kl.19 nede i Vestfold sammen med junior før skyene tok over. Ellers kan jeg nevne at jeg har kjøpt t/r billetter med SAS Oslo-Malaga for junior og meg i juli/aug 2027 og forhåndsbetalt to netter på hotell ved Marbella for å oppleve den totale solformørkelsen 2.august 2027. Tror det er den siste som kan oppleves i nærheten av oss de neste 20-30 år.
Da er det på vei hjem fra PMI flyplass Layouten på lougen er ganskje fin. Men de hadde litt bobler da, så greit nok, får se om OSL var så tørr som jeg trodde den var senere i dag ... Uansett målet for turen var en suksess da
Da er jeg tilbake på OSL og jeg fant baren som @Tore pekte på Den var utolig annonym, så den bør merkes bedre ... også var maten av en helt annen kvalitet enn da jeg dro så en annen opplevelse dette God thai cream curry med ris, også var det faktisk noe i kaldmaten, jeg kom ikke til ribba bord denne gang, så er korrektert Samlet terningkast etter ny vurdering: karakter sterk treer. Kanskje jeg er litt kresen på lounger, for denne var hakket bedre enn den på PMI flyplassen på Mallorca. Så de har forbedret seg ett ørlite hakk. Så med dette så er brevet ferdig, så kommer det sikkert ett nytt brev til høsten igjen
Gratulerer med vellykket tur. Hadde tilsvarende flotte opplevelse litt sørøst for Palma, men valgte å nytte opplevelsen heller enn å ta bilder. Ny sjanse neste år!
Lurer på hvorfor den baren dukket opp. Kanskje noen fant ut at det (gudforby) gikk å blande ekstra sterke GT før og at det derfor måtte bli slutt på selvbetjening pga norsk lov