Ble akkurat ombooket fra OSL-EWR i morgen til OSL-ARN-ADD - ADD-LFW-EWR. Flytid ned til ADD 9 og en halv time. Flytid ADD til EWR 18 timer! Ankomst 30 timer etter opprinnelig landingstid. Hadde ikke forestilt med at de kunne prøve seg på noe slikt så jeg er SJOKKERT. Har noen fått noe like ille? Hjelper ikke med C på Ethiopian altså
Høres ut som en rute jeg ville valgt. Tror nok det er lurt å ta kontakt med SAS direkte og komme med konkrete forslag på andre ruter som er ledige.
Det er utrolig lite ledig, min datter skal reise OSL-CPH-IAD-TYS på fredag og det finnes ikke *A alternativer i følge reisebyrået som har booket billettene for henne .. Alternativet er KLM i økonomi ..
Har brukt en del tid på awardfares i det siste og det er mye ledig de kommende dagene til statene (inkludert IAD) fra diverse plasser i Europa, høres jo derfor litt merkelig ut at det ikke er mulig å booke folk om til alternative ruter. Skulle jo tro at det var skrapt for reiser på poeng om det var så stor pågang som reisebyrået påstår.
Jepp. Sjekket fort nå, og det er en del ledig. Hvis man kommer seg til FRA, så er det jo en del muligheter: Men problemet er kanskje å komme seg ut av landet..
Var inne på samme tanken! Det er ikke mye ledig, men søkte opp OSL-FRA og får opp ledige billetter både Torsdag og Fredag. Syns fortsatt unnskyldningen til reisebyrået høres merkelig ut
Jeg vet ikke om hun reiser fra Oslo, men her er første alternativ fra Google Flights, med Star Alliance i business.
Får jeg spørre hvilken status du har? Jeg har stort sett hørt at SAS kansellerer og ber folk om å søke egne alternativer. Bort sett fra det: Flott rute, jeg hadde takket ja med en gang. Men skjønner at noen faktisk flyr for å komme frem - og ikke for å fly . I hvert fall spennende å se hvilke ombookinger folk har fått.
Kunne kanskje ha godtatt det hvis det var SQ eller lignende selskap, men ADD til EWR på 19 timer frister lite. Verre er det å komme frem over 30 timer etter man skulle og ha flydd hele tiden alle har vaksiner
@themichael hvem sin status er du lurer på? jeg er uansett bare vanlig gull, er vel nesten laveste nivå for å være på InsideFlyer
Jeg har funnet ruter også og foreslått, siden hun har bestilt gjennom Bennet sier SAS at det må endres gjennom dem. Slik jeg har forstått finner ikke Bennet det jeg finner og jeg skjønner ikke hvorfor. Hun er EBD og burde vært prioritert.
Update: Endte med OSL-LHR-EWR (SAS og United) på fredag i stedet (samme tid som vi hadde kommet frem med Ethiopian, bare litt kortere flytid) Var jo computeren som hadde valgt. Da får vi satse på at det går bra. Det hele tok 5 min etter jeg hadde kommet gjennom på telefon