Skandia: i Sverige med EB opptjening på banktjenester

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Travellingalf, 17. april 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Ser i en annonse i det nyeste Scandinavian Traveler at banken Skandia: i Sverige nå tilbyr EB poeng på en rekke banktjenester som vi "alle" har og bruker. Kanskje ikke den helt store opptjeningen, men i alle fall ett fint tilskudd i tillegg til f.eks. SAS Amex. Man kan bl.a. få opptil 10 poeng per 100 kroner brukt på ett "vanlig" Visa kort uten årsavgift og dette er jo ett kort mange av oss har og som man f.eks. kan bruke de stedene der de ikke aksepterer Amex.
    Skal bli interessant å se om dette også er noe som kommer til Norge. Viss vilkårene ellers er like (eller til og med bedre) enn de jeg har i banken min i dag så ville jeg nok sterkt ha vurdert å bytte til en bank som har denne muligheten.

    Ju mer vi kan hjälpa dig med, desto fler poäng får du
    Hos Skandia kan du tjäna EuroBonus-poäng, bara på att leva som vanligt. Att du dessutom kan förenkla din vardagsekonomi är mer som en bonus.

    Så många SAS EuroBonus Extrapoäng kan du få, när du tecknat vårt Vardagspaket:

    Visa Bankkort (första året fritt, sedan 20 kr/mån)
    5 poäng/100 kr

    Visa Betal- och kreditkort (utan årsavgift)
    10 poäng/100 kr

    Bolån (minst 1 miljon, gäller huvudlåntagare)
    1 250 poäng/år

    Privat pensionssparande (beräknat minimikapital totalt 100 000 kr i pensionsförsäkring eller IPS*)
    1 500 poäng/år

    Långsiktigt sparande
    (beräknat minimikapital totalt 100 000 kr eller lägsta insättning totalt 1000 kr/månad i privatägd kapitalförsäkring, investeringssparkonto (ISK) eller värdepappersdepå)
    1 750 poäng/år

    EuroBonus-poängen för kortköp och övriga poäng börjar intjänas från den dag du ansluter dig. Poängen för kortköp betalas ut månadsvis i efterskott, med start månaden efter anslutning. Övriga poäng betalas ut första gången i januari 2015, därefter månadsvis i efterskott.
     
    Henning, Islending, Fridtjof and 4 others like this.
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kan ikke helt se hva dette skal tilføre oss i Norge når det gjelder kortbruk. Ved å benytte TrumfVisa i Norge (som er kostnadsfritt) og som gir over 13 poeng per 100 kroner i omsetning, har vi per i dag mer fordelaktige løsninger enn dette tilgjengelige. :) Når det gjelder de andre tjenestene, så hadde det absolutt vært noe for oss nordmenn også, selv om poengsummene er begrensede. Alle monner drar!
     
  3. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Men hvis NorgesGruppen blant flere innfører kredittkortgebyr, da kan ett sånt tilbud være interessant da normalt Visa kortet som blir levert av banken er ett debit kort. I allefall i Norge.
     

Del denne siden