Sky team elite plus og KLM eco light

Tråd i 'Flying blue' startet av stashorizor, 04. juli 2024.

  1. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    303
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Det kommer ikke frem på KLMs nettsider, men jamfør litt eldre innlegg i andre forum så er det i motsetning til A* slik at Sky Team Elite Plus gir setevalg, insjekket baggasje og de andre foredelene, også ved booking av economy light?
     
  2. Michel

    Michel Medlem

    Innlegg:
    105
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Gå inn på hjemmesiden så finner du dette ut super kjapt i løpet av 30-60 sekunder Ved å booke flybillett... Står oversiktlig og greit. Du trenger ikke betale for å se dette
     
    stashorizor and Darkcho like this.
  3. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    303
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Du mener kanskje hvis man er innlogged med status? Jeg finner dette ikke i bookingprosessen som guest?
     
  4. geirh

    geirh Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    18
    Muligens en liten avsporing her, men uansett:
    Har en del turer i høst til litt odde reisemål hvor alternativene enten er LH eller KL. Tidligere har jeg alltid flydd LH, og stort sett biz (som ofte har vært bare marginalt dyrere enn eco). Det går selvsagt an å fortsette med det, få statusmatch, opprettholde denne ett år osv, men jeg flyr ikke nok med LH til å opprettholde noen fornuftig status på sikt, så det virker det på et vis greiest å holde seg til SkyTeam.
    Men KL biz er typisk latterlig dyrt, så da blir det nok eco. Noen som har mye erfaring med å fly KL eco med "ekstern" SkyTeam Elite Plus Status? Skjønner jo hovedfordelene (lounge, fasttrack osv), men vil f.eks. reglene for setevalg gjøre at man har OK sjanse for å ende opp med ledig nabosete? Andre ting som er verd å merke seg?
     

Del denne siden