Da er informasjonen om årets chartertur sluppet. Ser ut som en meget spenstig tur. Billetter slippes snart og info finner du her. https://star.megado.com/smd9/
Jeg er halvveis i tenkboksen enda, men går nok på en smell her vil jeg tro. Gøy om vi klarer å stable på beina en god norsk delegasjon i år også.
Jeg vurderer dette selv, noen som har vært på det tidligere som kan beskrive litt hvordan det er/fungerer? Får man se mye man ellers ikke får se? Og får man masse freebies?
Jeg har kun vært med på to så langt, så jeg har naturlig nok fått se mye jeg ellers ikke har fått sett. I fjor fikk vi SkyTeam Elite Plus-status i ett år av freebies som er noe å snakke om, også fikk vi vel status hos Hertz også. Flynerd-delen var nok bedre for to år siden enn den var i fjor, men opplegget Marriott hadde i fjor var bare helt fantastisk, selv om jeg synes de godt kunne ha gitt oss status som en del av pakken. Hvis du er fly- og/eller bonusnerd, og generelt interessert reiseliv- og luftfartsbransjen kommer du til å ha en fantastisk tur, og du får dele opplevelsen med 150 andre fly- og bonusnerder
Kjenner jeg har SYKT lyst, men det er blir en del kroner av dette til slutt med connections, hoteller, middager etc.. hmm, what to do!??