Kan anbefale tjenesten Bolt her nede. Er en kopi av Uber. Bra dekning og billigere . Funker i ganske mange land!
Med litt leiting ute på Internett ser det ut til at ølet kan ha sitt opphav i (eller namn frå) den ukrainske byen Lviv (Lvov): https://no.m.wikipedia.org/wiki/Lviv
Takk så langt for ålreit reisebrev, fine bilete! Merkar at eg burde ta turen tilbake fordi eg hugsar ingenting frå mitt svært korte besøk i byen i 2010... God tur til Tsjernobyl!
Ja. Det går fryktelig sakte, har veldig lav frekvens og er har såpas liten kapasitet at det fort kan bli ståplass. Ved mindre du skal til/befinner deg ved jernbanestasjonen og det er skikkelig trafikkort ut mot Boryspil så anbefaler jeg taxi eller andre transporttjenester.
Har akkurat returnert fra Tsjernobyl, det ble en lang dag! Men veldig spennende. Har tatt 745 bilder (ca), så det blir litt jobb før det kommer noen ut her, men det kommer! Svært fornøyd med dagen. Endte opp i buss med trivelige folk, og en veldig flink guide. Både kunnskaps- og språkmessig. Hørte noen av de andre guidene, de var ikke veldig gode i engelsk.
Er det ikke fryktelig mye krig og stråling der nede? Høres farlig ut. Har du tatt noen bilder av stilige lok eller togvogner?
Fryktelig mye krig og fred og politikk og sånt. Dessverre hadde siste toget gått, så jeg så ikke noen tog. Men jeg så en lite gravemaskin: Den døde av stråling.
Ingen lounge på KBP for oss SAS-flygende. Men fast track hadde de. Kaffe på noen av oss, og øl på noen i en restaurant ved gate. Avgang kl 14.