Ut på tur, aldri sur!
Man blir i alle fall ikke sur av å skulle reise en tur til California i november..
Min ex-forlovede reiser årlig på en konferanse i USA, og da melder jeg meg frivillig til å være med. Jeg liker jo å reise, og november er generelt en kjip måned hjemme på overskyet-kysten.
I morgen går derfor turen via ARN til LAX for noen dager med mimring i gammelt nabolag. (Bodde i LA for noen år siden)
Siden flyet til ARN går før hanen galer, har vi booket oss inn på Radisson OSL for å rusle over veien før avgang i morgen tidlig.
Vi spurte hvor vi kunne sette trallen. "På rommet" svarte mannen i resepsjonen. Som sagt, så gjort.
View attachment 64573
Nå nyter vi en GT i baren, og har akkurat funnet ut at vi har bommet på datoene, og mangler hotell en av nettene i California..

Heldigvis er det siste natten, så da har vi god tid på å finne ut hva vi gjør med det.
Vi har to netter på The London West Hollywood, for å bo i gangavstand fra Rainbow bar & grill på Sunset Strip, hvor vi henger en del. Samme begrunnelse som Lemmy Kilmister hadde da han flyttet til LA en gang for veldig lenge siden. Det eneste stedet han visste om i LA var Rainbow, så da ville han bo i nærheten. Og det gjorde ham til han døde. I en toroms leilighet, et par hundre meter unna.
Så flytter vi oss til Anaheim, og bor ved Disneyland i to netter, for å besøke det nye Star Wars Land der. Så er det fire netter i San Diego.
Har leid bil hos Avis, med 6000 EB-poeng (forhåpentligvis uten masing denne gangen).
Usikker på hvor ofte jeg får oppdatert her, men det kommer nok noen drypp.

Vis alt...