Fint her, tok meg en liten skarp i 2200 meters høyde oppe på fjellet i dag. Der var det 15 grader, vindstille og sol der
God ettermiddag fra det sørlandske! Venter på WF594 som skal vispe meg til Solkysten. Siden her er en del tåke var jeg redd for forsinkelser, men så ser jeg jaggu at maskinrn lander før skjema(!). Må visst legge inn en vikinglottokupong i morgen. Til trøst (eller irritasjon) legger jeg inn et bilde av det som i hvert fall i navnet kan antyde favoritthobbyen.
Har vært en del på UiA og på Kjelvik, men aldri vært i UiA Loungen ... Men fått både varm mat og rikelig med både bobler og annet på UiA på doktormiddager (bl.a min datters), men har ikke opplevd det kå Kjelvik internasjonale lufthavn. Får man det nå?
På den midlertidige kiosken har de øl og en spansk rødvin som smaker halvveis mislykket hjemmevin. For tiden må en ha spise til. Men de skal åpne et større serveringssted etter hvert. Da skal det visstnok bli større utvalg. Kanskje en til og med kan få (dvs få kjøpt i dyre dommer) noen bobler .
Goood aften! I dag er jeg i storbyen Oslo med Kona, skjleglad for at jeg har flyttet ut.. For et køkaos. Heldigvis er det nok god kaffe på Løkka til at dagen ble godt til slutt (Dobbel espresso på swr ) Håper alle nyter denne tåkefulle tirsdagen.