Solkysten på strilelandet viser seg fra en vakker side .. Kanskje jeg skal fiske litt? Kanskje skal jeg slå gress? Kanskje skal jeg støpe platting foran uthuset? Vi får se .. det er jo helg T-92 .. lutefisk, snart jul
God morgen fra Lillestrøm, onsdag betyr T-2 for neste innenrikstur. Destinasjonen er ny, så det gledes. Det er ikke bare @Eddie47 som har sol, det skinner minst like mye her på østlandet og dagtemperaturene er fine med opp mot 20 grader. Men, morgentemperaturene har falt, så det er klart det bærer mot kjøligere tider. Funderte litt på om jeg skulle prøve FF for en Englandstur på nyåret, men sannelig om jeg vet...
God morgen fra landet. Her er det sol, i alle fall for de som har morgensol. Men vi har kveldssol. I dag kom jeg meg såvidt ut av sengen, ryggen spiller ikke helt på lag. Håper det går seg til litt.. God lillelørdag! Snart helg?
God onsdagsmorgen! Snart helg her. Det gledes som en unge, for i morgen skal man ut å fly igjen. Derimot ikke lengre enn til hjemstedet i Trøndelag . Kjenner at man ikke har flydd så mye det siste halve året, og i tillegg det vises på opptjening av grunnpoeng...
Morn fra Oslo. Her har en begynt å planlegge tur på nyåret, og denne gangen vurderer jeg en fleksibel booking til Lofoten i februar. En vet jo aldri vet om det plutselig dukker opp noen søringkarantene, men jeg synes det er bedre å planlegge turer som er mer enn 50/50 enn leve i drømmen om en god C/F langdistanse som aldri blir noe av. Jaja, nok om det. Litt planlegging er bedre enn ingen planlegging Ha det kjekt!
Jammen er det fint her på Solkysten. Lurer på om plentraktor hjelp mot korona. Vi må snart komme opp med ein kur no når sommaren står for døra. Berre T-318 igjen til sommarferien. Snart teamsmøte med utskremte utsendingar frå det offentlige. I kveld skal det feirast med eit par rolige Kinnøl. Får eg litt trumf og so blir ditta here knall.
God morgen. Solen skinner over alt i dag, og nattefrosten nærmer seg. Idag skal ny veggfarve prøvemales, og mer skjer ikke. Tror jeg. Ha en frisk og fargerik dag!
God morgen fra Viken. Russisk vaksine Sputnik må vel gjøre verden tryggere? Covid 19 tall går forsatt i feil retning. Tenkes en tur nordover, får bruke noen kr på SAS, slik at de overlever...Verre med Norwegian som er snart konk, neste emisjon på 10øre? Anyone? Forsatt ikke EB millionær, mangler skarve 43.000 poeng for å nå milepælen, dumper ned til EBG 1.nov om mirakel ikke skjer CT`ne tørker støv, forslag? Ha en super dag videre.
Vi burde jo tatt en liten tur dit for å sjekke ut de ulike loungene ... men det får vente til de kinesiske flaggermusene har sluttet med sitt OG at @drsyk har utviklet en vaksine mot flaggermusstøv.
Jeg er med! Var på nippet til å bestille tur 8. november, men så kom jeg på Covid-19. Er (kanskje) i Roma den dagen uansett.. Vi tar det neste år!
God formiddag fra Romsdalen Her og skinner solen. Om jeg leser værmeldingen rett så er det bare å nyte det nå, for fremover skal det bli fuktig. Sitter som andre og snoker inne på SAS sine sider og drømmer om litt reiser. Skal en ta sjansen.. orker jeg å reise med munnbind og flaggermusparanoia. Reiselysten har i hvert fall på alvor våknet opp igjen etter sommerdvalen. BER hadde vært knall. Helt klart en god IF-tur når ting roer seg Får ta et Teamsmøte til mens jeg ser ut vinduet på hjemmekontoret og drømmer om fly, lounge og sprudlevin. Ha en strålende lillelørdag
God brunch fra det sørlandske.Det nærmeste en kommer lounge på KRS er UiA's "Lounge“. Den er som en slags DNT-hytte : selvbetjent. I påvente av WF588 som skal vispe meg til BGO nyter jeg litt selvbetjente varer. Overpriset og ingen smaksmessig højdare, men får i det minste noen millipoeng til kontoen Ha en fortreffelig lillelørdag!
God dag, Også her i sør-vest skinner solen, men det er en irriterende og kald sønnavind tilstede. Var en tur på kontoret i går for første gang siden 12.mars, det var litt merkelig. Nesten ingen folk, men jeg fant fleece jakka som jeg har letet etter i et halvt år, den hang på kontorstolen. Ingen reiseplaner her enn så lenge, men man sitter jo og drømmer litt om diverse turer allikevel. Denne seilte forbi litt tidligere i dag, den var jeg (delvis) med å bygge for mange år siden; Normand Ranger: Nå; FAT via Teams så da ryker de neste 2-3 timene der. Ha en fin dag
God ettermiddag fra Jessheim Her har vi brukt dagen så langt til å bl.a. å kjøpe leilighet til eldste arving. Da får vi tro at far kan legge ut for noen utgifter for henne så han klarer å tjene inn en CT i år også. Første flytur etter Covid-19 rykker stadig nærmere og er nå bare en liten uke unna. Riktignok bare med WF til FDE men hey, flytur er flytur. Hotellnatt blir det også. Ha en fortsatt strålende en!
https://www.dagbladet.no/meninger/det-glamorose-pilotlivet/72781010 Fy f*** Nå gjelder jo disse meningene først og fremst på flyprat, men tror vi kan skrape ideen om at alt er så mye bedre hjå sas enn norwegian.
Selv om en pilot drar inn mindre enn de som drar inn masse, så er det jo ikke slik at alle skal tjene det samme. We all love Rødt (partiet rødt) BTW; hva er norsk minstelønn?