Det er alt for lenge siden vi har spist sushi og drukket champagne på Sumo mens vi prater om bonuspoeng og annet slarv! Sommeren må feires, så @kjeeli og jeg tenkte derfor at vi kan benytte sjansen til å teste Sumos nye(?) avdeling i Bjørvika. Har valgt fredager, fordi da kan vi som ikke bor i trikke-avstand bli med og bo på hotell i storbyen. Gi beskjed om hvilken dag som passer best, så booker vi bord. Gleder meg til å se flest mulig av dere igjen! Kommer: @Blaa @jvsandem @Adrian E @oddA *** @milehigh @Travellingalf @haakonks @Sonictravel @lMartin @Arvid2063 @trygveat @bombusfervidus @Stuttfeiten *** @Tore @OttoL *** @EndreD @afirm +1 @Maggie @CowboyDan @Jan Fredrik @drsyk @mathiasfe @Bernd @veeegard @holmen @kjeeli 27 stk *** betyr at vedkommende ikke har bestilt mat. Dukker opp etterhvert: @ValdresBjarne @Upsaker
Tenker jeg lar pollen stå over helgen, og så booker bord på mandag. Eller tirsdag, hvis jeg er veldig opptatt på mandag.
Kan i utgangspunktet begge dager. Regner med at Sumo serverer normal mat også og ikke bare fisk, det være seg rå eller stekt?
Clarion Hotel Oslo ligger ca 150 meter fra Sumo. Men det kommer vel helt an på hvor mye du tenker å betale. Det kan hende de må skynde seg for å bli ferdig med å bygge: