Kjøpte sist uke Sony WH -1000 xm3 på Elkjøp som ikke er prøvd eller åpnet. Kjøpte disse for 3290.- Selger de for 2800,- Jeg kan også sende. Ring eller send sms 90089429 Det var et bomkjøp av meg,Og Elkjøp bytter ikke/og man kan ikke bruke 50 dg garanti på angrett under disse Corona tider. Men disse er sikkert flotte og bruke nå under disse tider til musikk og lange gå turer Så vis denne tråden ikke passer inn her så for admin slette den tråden her..
Nei desverre ikke,har Paypal og Vipps da Sender de fort til Drammen,kansje jeg kan kjøre de også bort til deg i disse Korona tider og
Tips til neste gang; du vet elkjop.no tar paypal på nettsiden og har gratis frakt på over kr 1000? Da hadde du fått både spend/CT samt 14 dagers angrerett.
Jeg gjorde samme "tabben" før jeg reiste til NYC i slutten av januar. Men det var et kalkulert kjøp for å teste dem før jeg skulle kjøpe Apple Airpod Pro over dammen. Overraskelsen var stor da jeg skulle levere tilbake Sony øretelefonene, da det på kvitteringen stod at in-ear hodetelefoner ikke var omfattet av returgaranti. (Litt sånn som å ikke få lov til å returnere undertøy, etc fra klesbutikker.) Men herremannen bak disken på Elkjøp Skøyen var snill og gikk med på returen allikevel.
Selger får 5* i margen, Paypal serverte både EB og CT . Spm blir om Bose overleveres til fruen, og jeg blir en stolt eier av Sony
Vennebetaling? Har vel blitt rapportert om at dette har vært litt problematisk tidligere, med påfølgende sperring av kort om jeg ikke husker feil? (3 smileys dedikert siden det er deg @drsyk)
2700 NOK salg (råttent gebyr ) 100 NOK vennebetaling. Forsatt ikke sperret... (har blitt oppdratt til å holde meg til 2 smiles fremover)