Spørsmål om Viatrumf og Expedia

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Bettan, 25. mars 2018.

  1. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Heisann,

    Er det noen som har erfaringer med å bruke Expedia-poeng til å delbetale hotell og kombinere dette med ViaTrumf? Teller det som kampanjekode slik at man ikke får ViaTrumf, eller lar det seg gjøre?
     
  2. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,364
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan fint delbetale med poeng uten at det regnes som en ekstern kampanjekode.
    Slik var det i hvert fall sist jeg brukte poeng for ca et halvt år siden. Husk at poengene har dobbel verdi på +VIP Access-hotell.
     
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,297
    Likes mottatt:
    3,259
    Bonuspoeng:
    113
    Det går fint å delbetale med Expedia poeng og få trumfpoeng. Jeg har nettopp gjort dette og det gikk helt fint.
     
  4. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Bettan, hvis det er greit så har jeg et spørsmål:

    jeg bestilte nettopp et hotell opphold i Japan med Expedia via viatrumf men kjøpet dukket ikke opp på min konto hos viatrumf.

    Kan noen vær vennlig å forklare meg riktig fremgangsmåte? Jeg gjør tydeligvis noe feil siden 2 kjøp med SAS via viatrumf kom heller ikker opp tidligere...

    Takk :D

    Oppdatering 03.04.18:

    Da dukket expedia opp på mine kjøp, så noe har jeg gjort riktig hehe ... Sendte henvendelser om SAS kjøpene jeg gjorde tidligere og venter på avgjørelse.. men da ser det ut som det er noe rare greie med SAS..
     
    Last edited: 03. april 2018
  5. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om man nå får Trumfbonus hvis man booker hos Expedia innlogget og opptjener Expdia Rewards?
    Jeg mener å husker at før så hadde Viatrumf ulike bonussatser hos Expedia avhengig om det var med med/uten rewardsopptjening.
     
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,929
    Bonuspoeng:
    183
    Du blander hotels.com og Expedia her. Expedia gir full uttelling.
     
    Cforoe liker dette
  7. TobbeQ

    TobbeQ Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er det noen som vet om man får trumf-poeng hvis man går gjennom viatrumf på ipad og expedia-appen åpner automatisk?
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Du får ikke Trumf med appen.
     

Del denne siden