Heisann, Er det noen som har erfaringer med å bruke Expedia-poeng til å delbetale hotell og kombinere dette med ViaTrumf? Teller det som kampanjekode slik at man ikke får ViaTrumf, eller lar det seg gjøre?
Du kan fint delbetale med poeng uten at det regnes som en ekstern kampanjekode. Slik var det i hvert fall sist jeg brukte poeng for ca et halvt år siden. Husk at poengene har dobbel verdi på +VIP Access-hotell.
Det går fint å delbetale med Expedia poeng og få trumfpoeng. Jeg har nettopp gjort dette og det gikk helt fint.
Bettan, hvis det er greit så har jeg et spørsmål: jeg bestilte nettopp et hotell opphold i Japan med Expedia via viatrumf men kjøpet dukket ikke opp på min konto hos viatrumf. Kan noen vær vennlig å forklare meg riktig fremgangsmåte? Jeg gjør tydeligvis noe feil siden 2 kjøp med SAS via viatrumf kom heller ikker opp tidligere... Takk Oppdatering 03.04.18: Da dukket expedia opp på mine kjøp, så noe har jeg gjort riktig hehe ... Sendte henvendelser om SAS kjøpene jeg gjorde tidligere og venter på avgjørelse.. men da ser det ut som det er noe rare greie med SAS..
Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om man nå får Trumfbonus hvis man booker hos Expedia innlogget og opptjener Expdia Rewards? Jeg mener å husker at før så hadde Viatrumf ulike bonussatser hos Expedia avhengig om det var med med/uten rewardsopptjening.
Er det noen som vet om man får trumf-poeng hvis man går gjennom viatrumf på ipad og expedia-appen åpner automatisk?