Spill og annen moro

Tråd i 'Off-topic' startet av spacecosmos, 20. mars 2020.

  1. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Oi! Dette er som musikk for mine ører! Er campaign delen bra altså? Er det noen timer med oppgaver man skal løse eller oppdrag man må gjennomføre og annen moro?
     
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,153
    Likes mottatt:
    7,899
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er jeg svoren StarWarsfan, så er nok ikke helt objektiv. Jeg er ennå ikke helt ferdig med storyen (jeg er en hoarder...), men at det er 20 timer+ er ikke å overdrive. Det er endel standard «reis dit, finn dette, reis tilbake, lås opp noe annet», men det er meget pent gjennomført og kamper med lett sabel (lightsaber) er så vakkert at jeg får tårer i øynene. Noen kamper er så frustrerende vanskelige at jeg har skrudd av i sinne. Men gud så herlig når man får det til!
     
    spacecosmos liker dette
  3. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Last edited: 11. juni 2020
    Tom, Jorge and jgroneng like this.
  4. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Blir bare å vente på å få full pakke skal i hus nå ... Kan bli en fin juleferie :)
     
  5. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Blir i alle fall en Playstation 5 i hus her! :D
     
    jgroneng liker dette
  6. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Her og ...(ved siden av de andre PS :)

    E68FCD83-7E10-4714-ACFC-681255421C2A.jpeg
     
    Adrian E and OttoL like this.
  7. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, mange meninger rundt designet. Men for min del er det (lav) viftestøy og selve spillingen som er prioritert. Alt annet er jeg ikke veldig opptatt av. :p
     
  8. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    AOL! Den passer fint ved siden av PS1 PS-One, PS2, PS3 og PS4 :)
     
    spacecosmos liker dette
  9. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    blir vel ps5 i hus, og nå er både dato og pris satt.
    leita etter tråden "hvor kjøper du xxx til best opptjening" uten hell.
    tenker å sjekke muligheter for å bestille på nett, da prisen mest sannsynlig blir lik overalt i starten.
    noen tips?
     
  10. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Det er sjeldent mange poeng å hente på forbrukerelektronikk, annet enn enn dem du får ved betaling med kredittkort.
    Jeg regner med både Cdon (1,5% Trumf) og Dustin Home (2,4%) vil selge PS5.

    Det beste er nok å kjøpe under DNB Supertilbud hos Power i begynnelsen av desember. Da blir det god rabatt og litt EB på kjøpet om har aktivert opptjening. Og 2% cashback i Powers egen kundeklubb. Det gis i form av gavekort på 100 kr hver gang du handler for 5000 kr.
    Supertilbud var var 5-7 desember i 2019 og 6-8 desember i 2018.

    Det blir spennende å se. Det er ikke helt utenkelig at at PS5 blir untatt Supertilbud i starten.
     
  11. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Power har lagt ut PS5 på forhåndssalg for kr 5899, med levering fra 19. november.
    https://www.power.no/gaming/konsoll/playstation-5/p-1077687/
    Det ser ut som at varen må betales når du reserver den.
    Da er det ikke utenkelig at den kan bestilles under DNB Supertilbud som kommer i slutten av oktober. Det forutsetter selvfølgelig at Power har flere enheter å reservere når vi kommer så langt og at PS5 ikke blir unntatt Supertilbud.

    Det skal ikke være noe problem med rabatten så lenge reservasjonen på kredittkortet gjøres under tilbudsdagene. Sist jeg kjøpte ny TV gikk det flere uker mellom reservasjon og trekk og transaksjonen var forlengst fall ut av nettbanken. Rabatten kom likevel helt automatisk.
     
  12. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er det vel nærmest umulig å få tak i en PS5, hvis man ikke var heldig og fikk reservert tidlig. Noe undertegnede ikke var. :(

    Har en reservasjon fra Komplett inne, men fikk en epost om at jeg ikke mottar den i år. Noen andre i samme båt?

    Ellers er jeg keen på å overta en reservasjon fra noen som ikke lenger ønsker den på lanseringsdato. :)
     

Del denne siden