Enten er det en forsinket aprilspøk eller så er det tidenes laveste priser til BOO. Priser i mange måneder framover i lavpriskalenderen til 200,-!!! Har allerede bestilt en tur, men vurderer sterkt å bestille noen til, siden jeg har familien der oppe. LØP OG KJØP!!!
Fantastisk tilbud! 6 bookinger and counting.. Her er det jo gode muligheter for segment runs også, for de som trenger det.
Bare husk at tilbudet må bestilles innen midnatt. Med mindre Ida via sine gode kontakter kan få utvidet det litt?
Noen som har klart mer enn 6 segmenter på en dag hvor aller er til 200,-? Jeg fant OSL-BOO-TRD-BOO-TRD-BOO-OSL den 15. august. Finner dessverre ingenting i juli, det som hadde passet meg best... PS: Ut fra Oslo.
Noen som har gjort en bestilling og har sjekket om oppgradering via Plusgrade fungerer? Og eventuelt hva prisen ligger på strekning OSL - BOO.
Har booket Trd-boo-osl-boo-trd for 800 kr Ser ut som oppgradering funker på alle legs. Fra 45euro /5000ebp
Bestiller du dette som tre separate turer? Jeg forsøker å få til noe tilsvarende, men er litt bekymret for hva som skjer om det er forsinkelse på en av strekningene.