Jeg har akkurat endret en CT med hjelp fra agentene i Sverige etter 30 sek venting i "kø". Tur reisen er som følgende: OSL-CPH-SIN-CGK 9.Juni med SQ F.
Fikk også sikret SQ F seter, meget moro. Virker som de ser på en hel del ruter, ikke bare CPH-SIN-CPH.
Etter en sikkelig runde agentrulett fikk jeg også booket om en eksisterende CT til SQ F allerede nå på fredag. Ruten er som følgende. OSL-CPH / SAS Plus CPH-SIN / SQ F SIN-BKK / TG Y BKK-HKT / TG C HKT-BKK / TG C BKK-HKG / TG F (747-400, Ny F) HKG-ICN / OZ C ICN-FRA / OZ F FRA-CPH / LH C CPH-OSL / SAS Plus Opprinnelig rute:
fikk også hevet meg rundt og booket SQ F for 2 personer OSL-FRA / LH C FRA-MUC / LH C MUC-BKK / TG F BKK-TPE / TG C TPE-SIN / BR C SIN-CPH / SQ F CPH-OSL / SK C noen forslag til endringer på denne (foruten LH F fra FRA) ?
Om du får LH F FRA-BKK ville jeg vurdert BKK-HKG med TG F (avhengig av flytype) og så fløyet HKG-SIN. Eller HKG-TPE-SIN.
Helt sant det du sier . Jeg bestillte til melbourne også i går og fikk til cph i business i retur med SQ.
Avreise i desember. Var vid åpen tilgjengelighet i C rundt våre datoer (ifølge Krisflyer sine egne sider)
Da jeg sjekket lå det ikke noe på Expertflyer, eller United, tror trikset enn så lenge er å bruke Krisflyer sin egen søkeside og så krysse fingrene for at Tallinn ser det samme..
Med "bud" antar jeg du mener business? https://www.flysas.com/en/eurobonus/earn-points/airlines/staralliance/star_alliance_award_chart/ Velg Award Chart og Award Zones, så kan du se alle destinasjoner med priser
Madammen i Tallinn kunne informere om at systemet var tregt i dag grunnet en haug med forespørsler om SQ F Brukte 40min på en rebooking hvorav sikkert halve tiden var venting på systemet.