Iallfall denne uken. Hei og hopp, her på hjemmekontoret skjer det mye på en gang. Heldigvis er jeg ganske dårlig på multitasking, så det går sånn passe bra. Men listen med ting som skal gjøres minker stadig. Og alt må være ferdig før avreise mot OSL om noen timer. Skal bli digg med en luftetur igjen, det er litt lenge siden sist. Samtidig som PCen (Les: Claude) jobber med hardt med andre oppgaver, så søker jeg etter flybilletter, og ser på hoteller. Finfin arbeidsfordeling! Skulle til å melde Amex for å etterlyse manglende poengoverføring, men i dag hadde de visst blitt overført. Så da slapp jeg den jobben. Håper alle får en super dag!
Morn fra kontoret. Ifølge yr skulle det ikke regne i dag, ifølge været har ikke yr rett. Ifølge en tidligere (forsker)kollega er det slik at dersom det er mismatch mellom modellen og virkeligheten, så er virkeligheten feil. IFølge denne logikken regner det altså ikke Jeg sykler i regnjakke uansett vær, så jeg bryr meg ikke. Ellers følger jeg spent med på e-posten, siden jeg skal får beskjed i dag eller i morgen om jeg er med videre i kampen om en ny jobb. Har heldigvis et utgangspunkt der jeg ikke trenger å bytte jobb, men det hadde vært gøy med akkurat denne stillingen. Ha en fin torsdag!
Aner ikke hva yr har bestemt, men konstaterer at det var litt kjipt å gå inn på kino i går etter jobb. Dagen i dag skal vel brukes på noe samfunnsnyttig også oppfølging av opphavet for litt TLC etter at det var storvask der i går. Ingen flytur i sikte denne helgen heller, selv om jeg har lyst. Men det blir vel etter hvert.
Yr har rett! Sånn er det på solkysten i dag, og det er en fin dag for fotball.. I dag er det PAOK fra Thessaloniki som kommer på besøk ..
God dag fra jobb i Oslo. Ingen flyreiser her på de nærmeste ukene, men mulig det endres på kort varsel, hvis ikke er neste mulighet HAM om fjorten dager med en av husstandens ungdommer, det blir uansett stas!
God morgen fra Sølvbyen. Torsdag er også vaskedag. Bilvask. Samlet fangst fra Aust-Finnmark til Sølvbyen må bort. Frontruten ble behandlet underveis. Ha en fin dag!