De ser både mer og mindre ... Er uansett et godt utgangspunkt selv om det viser seg å ikke treffe 100%.
De ser for eksempel F, noe ikke du gjør. Virker som om alle selskaper har litt +- på award seter og du aldri er garantert at de finner det du ser. Men stemmer veldig ofte bra
Jeg ser det er mulig å få tak i biz med 388 nytypen til SQ mellom Singapore-London og Singapore-Sydney. Hadde da vært digg og få prøvd ut dobbeltsenga som det finnes 3 stk av på rad 11, 91 og 96. Vi skal reise med kiden som trenger bassinet, tror dere vi er sikret en av disse setene da?
Prøver og forandre på noen seter på SQ,men det går vist ikke lengre? har de lagt inn noen begrensninger der nå? Har jo kunne flyttet på seter hele tiden før..
Er det noen her som har samme problemer på SQ sine fly at man ikke for forandret på seter inne på sq sine sider lenger?
Prøv tidlig på morgenen mens det enda er arbeidsdag der borte. Fikk i mai inntrykk av at på ettermiddag / kveld europeisk tid så er det en vedlikeholdstid...
Jeg har fått valgt sete fra før på SQ sine sider på dems sine fly,og ingen problemer på sine Sas sin fly på dems egne sider. Så det er SQ som enten har gjort om på sin policy i det siste at vi kan velge våres egne seter og bytte frem og tilbake som vi vil?
Jeg har byttet seter frem og tilbake på SQ-flyvinger på SAS-side uten problem. Tipper det bare er teknisk problem på SQ sin side på samme måte som BTC var i ustand i en god stund og plutselig ble feilen fikset.
Gjorde det for 20 minutter siden. Tviler på noe nytt har skjedd i løpet av denne korte perioden. Det gikk greit å bytte samtlige SQ-flyvinger på SAS sin side, men ikke på SQ sin side.