Hadde vært fint om de åpnet for SIN-HND/NRT i F etterhvert også, hvis man får lov til å ønske seg en rute. Spent på å se hva folk får booket av andre ruter etterhvert.
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Herre min hatt! Fikk det til alikevel!!! Auckland til Singapore i SQ F og Singapore til Copenhagen i SQ F!!! Så nå blir det bare 8 legs alikevel da: OSL-FRA LH C FRA-PEK LH F PEK-ICN CA C ICN-SYD OZ C 29 Timer, 30 min. Layover!! SYD-AKL NZ C AKL-SIN SQ F SIN-CPH SQ F CPH-OSL SK+
Hvis vi får det (Suite/Dobbelseng), så trenger vi ikke glidemiddel engang (kan ofte være litt tørr i høyden)! shit, jeg trenger ikke engang kona!
Oisann! Dette er jo en hissig endring! Fikk bekreftet SQ C i dag CPH-SIN i slutten av november for mine foreldre Så blir nok de fornøyd..... Men F til Auckland er jo insane!
Jeg har også SQ F fra SIN-CPH i april. Venter bare på de skal ringe tilbake angående beregning av skatter og avgifter. Spare 24 timer på hjemreise med denne endringen. Opprinnelig PER-SIN-ICN-FRA-CPH-SVG ble kuttet med 2 segmenter. OZ F har jeg på reisen ned, så det bør bli bra. Og slipper overnattinger i både Seoul og Frankfurt.
Pratet en god time med Tallinn nå, og de bekreftet masse ledig F hos SQ til Auckland i høst.... Fant på 3 av 5 datoer jeg etterspurte
Ikke ille. Endret en t/r biz billett med Thai til SQ, og prisen steg med 400,- i skatter Om du spør om EB poeng til Oceania så er det 240k for F
Suite er vel både ny og gammel konfig på a380. Mest sannsynlig er det vel gamle Suite på denne flighten
Inntil det finnes en måte å søke frem reiser online på, så føler jeg gjengen på CT-telefonen gjør seg fortjent til påskebonusen sin. 33 min i kø and counting... Biter meg merke i at man ikke kan snike i kø vha EB-nr lenger?