SQ F - erfaringer

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av FFlyer, 17. aug 2017.

1. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Hva kan man forvente når man muligens, mange penger og/eller poeng fattigere, klarer å sikre seg en tur enten i First Class på 77W eller i Suites på 380? Noen her inne som har prøvd SQ F i all hemmelighet uten å rapportere kanskje? Hvor mye bedre enn SQ Biz er SQ F, og er det verd det?
    Finner lite gode rapporter fra de siste årene på nettet utover et par fra Lucky/OMAAT....

Last edited: 17. aug 2017
    CrotchRocket and TigerTravel like this.
  2. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,555
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med du har lest disse under. Står vel ganske greit der? Har ikke forandret seg veldig mye.
    I EB-poeng er det vel 3-400 000 det koster. Rimelig dyrt i cash både for SQ C og F om en ikke får det på tilbud slik som de turene som mange her har tatt til Australia.

http://onemileatatime.boardingarea....first-class-777-300er-singapore-to-melbourne/

http://onemileatatime.boardingarea....s-first-class-seoul-incheon-to-san-francisco/

http://onemileatatime.boardingarea....rlines-first-class-singapore-to-tokyo-narita/

3. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Har man kunnet booke SQ F på de siste salgene som SQ har kjørt? Det var jeg ikke klar over, men gjerne ikke noen overkommelige priser uansett?

4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,423
    Bonuspoeng:
    183
    Er tilbud fra Oslo i F om dagen.
    60 000 t/r Oslo-auckland. Da får du suites fra både London og Singapore..

FFlyer, Shyneno and RoadKing like this.
  5. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Jaja, det er vel ikke alle som vil kalle den prisen tilbud, men vanligvis ligger vel OSL-SIN-OSL i F på rundt 60k til vanlig har jeg forstått. Så da får man SIN-AKL-SIN "gratis":)
    MEN, har noen her inne prøvd SQ F de siste par årene og hvordan er det ift. SQ Biz? Hvor store forskjeller er det og hva må man passe på å benytte seg av når man reiser SQ F?

Last edited: 18. aug 2017
  6. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,423
    Bonuspoeng:
    183
    Kan vel karakteriseres som "tilbud" ja. Men det er mye fly i fancy klasse for pengene da

FFlyer liker dette
  7. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, jeg fløy Etihad First Apartments t/r SVG-MEL for ca halvparten, så det finnes bedre tilbud (som i lavere priser) der ute.

Blir spennende å høre om SQ F. Ikke for mange reisebrev derfra. Tolker det slik at TS vurderer en test?

anders82, FFlyer and TigerTravel like this.
  8. TigerTravel

TigerTravel Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg håper @FFlyer hiver seg på SQ F hvis han har mulighet, så oppfordrer vi alle ham i kor til å skrive trip report :D

CrotchRocket liker dette
  9. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Det vurderes seriøst for turen min i SQ BIZ med 77W i neste uke, men jeg trenger litt mer gode råd herfra for å kunne bestemme meg....får bli last minute i gaten hvis det går an med SQ da?

TigerTravel liker dette
  10. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Det vil bli fare difference for en reissue (på hele billetten) som inkluderer fullpris F på den aktuelle flyvningen, som om bestilt den dagen. It will hurt.

Last edited: 18. aug 2017
    CrotchRocket liker dette
  11. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Hmmmmm

12. Atle T

Atle T Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet om en kan oppgradere til first suites fra business med evt eurobonus poeng eller cash ?

13. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,377
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden