Nå er salget i gang! Prisene ser ut til å være som sist, og reiseperioden er frem til desember 18, så her burde det være muligheter for alle og enhver. Alt frister, som vanlig..
http://www.singaporeair.com/en_UK/no/special-offers/flight-from-Oslo/ Sales period: 26. December 2017 – 02 Febuary 2018. Travel period: 1. April 2018 – 14. December 2018 Her kan en vente med booking te etter nyttår, så er en godt på vei mot CT også
Oj, Jeg så ikke at salgsperioden varte så lenge, det er jo gull! Trenger litt tid for å planlegge 2018..
Hmmm.. ikke så attraktivt som tidligere tilbud. Nå er det no refund ved kansellering (tidligere var dette 300 bøkks), samt min stay 7 dager. Tidligere var det vel ingen begrensinger på dette, dvs natt til søndag i praksis.
Kjenner at jeg har blitt bortskjemt av tidligere kampanjer, ja. Hadde håpet på noe bedre: 7 dagers minimum og et par tusen høyere pris til SIN/KUL/BKK enn kampanjen i vinter var ikke den sene julegaven vi håpet på. Bra med lang tenke/bookingperiode, i alle fall...
Kan vel hende at det dukker opp bedre tilbud etterhvert, når "salget" er over, og det fremdeles er seter som skal fylles. Lang salgs -og reiseperiode må jo nødvendigvis kompenseres med en noe høyere pris.
Satser på at det blir mye rimeligere å slå til på Qatar travel festival 2018 som jeg regner med kommer om en uke. Satser da på å kunne få Singapore og Bangkok i C til rundt 11000. Prisene har økt de siste åra så en har ingen garanti. Må jo si at prisene med Singapore er fine
De nye reglene gjelder for billetter utstedt fra 20. januar 2018: http://www.singaporeair.com/en_UK/no/flying-withus/fare-types/
2018 mener du? I vilkårene som jeg tok (delvis) screenshot av, står det ingenting om dette... (gå gjerne gjennom salgsprosessen selv).
Er det noen som har satt seg inn i forskjellen på det nye vs de gamle reglene. Eller sagt på en annen måte. Bestille før eller etter 20.1 ?
Med tanke på det som er skrevet av andre over her så bør man vel prøve å bestille før 20. januar om mulig.