En kompis har en CT han ikke får brukt og ville at jeg skulle prøve å selge den for han. Det er snakk om en *A CT opptjent i 2017 + opptil 240.000 Eurobonus poeng. Kjøper må selv dekke skatter&avgifter. Svar i denne tråden eller send meg en PM for bud.
Selger gjerne en CT opptjent i 2017 + opptil 100k poeng. Spørsmål; hvorfor skriver flere i tråden her at du MÅ selge CT-en med poeng? Har en kompis som har poeng selv og var interessert i å kjøpe kun CT-en så han slipper å vente til januar.. Var vanskelig å finne verdien på kun CT.
Om CT skal selges uten poeng må den som skal bruke poeng overføre de til eier av CT som ikke kan forandre eier. Når en overfører poeng betaler man en del for det. Koster 5 euro per 1000. dvs man må betale 500 euro for og overføre poengene. Noe som gjør at mye av verdien forsvinner
Til info har det kommet inn bud på 21.000 for 240.000 poeng + CT. Dersom ingen andre viser interesse i løpet av morgendagen blir nok dette budet godkjent.
Ønsker å selge min companion ticket til høysbydende. Mulighet for å kjøpe opptil 160 k poeng. Send pm eller skriv i denne tråden om det er noen spørsmål
Jeg har en CT (+ 100.000 poeng) fra 2017 (dvs. den må brukes i år) som jeg vurderer å selge. Send meg PM med bud.
Ser at det omsettes både CT`s og poeng i denne og andre tråder, men hva er er egentlig ca. pris for dette? Poeng og evt CT? -=MrPutter=-
Må bare spørre om noe her. Vis jeg skulle kjøpe poeng og en CT her,booker den personen da alt for meg i mitt navn,og den personen som jeg har med fra sin konto? Eller må disse poeng og CT overføres til meg?
CT kan ikke overføres, og poeng er dyrt å overføre. Så det eneste fornuftige er at den som har CT og poeng booker i ditt navn. Dog kan den som selger gi deg eurobonus nummer og sikkerhetskode sånn at du kan gjøre det selv. Da kan du jo selv ordne betaling av avgifter også. Dette er uansett en handel hvor man må velge å stole på hverandre! Er jo fryktelig enkelt for eier av eurobonuskontoen å bare kansellere bilettene!