Hei, har egentlig ikke noe med at den skal være billig, den kan gjelde ut 2019 også for min del, jeg betaler uansett. Jeg skrev det fordi jeg skulle kjøpe en (CT) for en stund tilbake (2-3 mnd siden), i mellom tiden ble de solgt fordi jeg ikke fant reise ruten jeg ønsket der og da, samtidig fikk jeg flere henvendelser av folk som selger og at de snart går ut på dato i januar 2019, derfor skrev jeg helst en CT som går ut nå snart enn at det går bort, eller en CT som har lengre utløps dato.
Klønete formulert fra min side. Har 160 og tenger 220, så mangler 60K poeng, men trenger kun poeng og ikke CT.
Du kan fortsatt kjøpe en FlyPremium reise av meg som du bekreftet at du skulle ha for mange måneder siden...
De skal jeg også ha. Har ennå ikke bestemt dato bare. Bare hold av nok poeng du så blir nok en avtale . Jeg er av ordet. Sorry for forsinkelsen.
Vurderer å selge 500k poeng + 3 stk CT. Har flypremium også. CTene går ut des 2019 og jan 2020. Send bud på PM.
Har en CT og 122.000 poeng jeg vurderer å selge. Utløper 15.jan 2019. Kan møte evt kjøper face-to-face i Oslo. Kontrakt om ønskelig. Send bud på pm.
Ser at vi ikke får brukt opp alle CT-ene våre det kommende året, og jeg vurderer derfor å selge den ene. CT-en løper ikke ut før 15/1/20, men jeg kan gjerne tenke meg å få brukt opp 1.000 EB med utløp 31/5/19 og 65.163 EB med utløp 31/7/19. Jeg ønsker å selge den med minst mulig poeng over de 66.163 utløpende poengene, så det passer nok best for noen som kan tenke seg en solotur i løpet av våren. Ta kontakt på PM for bud
Etter å ha booket tur til både Australia og Maldivene sitter vi fortsatt igjen med to CT-er, og får nok bare brukt den ene. Får jo snart inn to nye fra amexen også... Men kan jo hende at jeg alternativt bare tar meg en solotur!
Jeg stemmer for at du går løs på mitt drømmeprosjekt .. Koster 2-3 CT og en drøss med poeng. 2x RTW! Bygg to reiser som sakses sammen av en drøss med flights. Den ene, RTW på absolutt kortest mulig tid, ideelt sett over helga. Meget høy skrytefaktor her.. Den andre reisen er på flest mulig segment og med flest mulig stopp. En opplevelse for livet rett og slett. Dette hadde vært konge, men som familiefar er det nok et rimelig dødfødt prosjekt.. :/
Vurderer salg av 1 CT med Star Alliance med bestillingsdato innen 15 januar 2020. (opptjent på AMEX 2018). Har 210 000 poeng tilgjenglige, evnt 225 000 poeng innen kort tid (F til Asia). Har også SAS premium med høyeste nivå. Selges grunnet at familien har fått en ny sjef som jeg ikke orker å dra på langtur med enda. Kom gjerne med bud på PM. Skatter/avgifter/gebyrer kommer i tillegg til bud. Kan møtes i området Oslo-Drammen og kontrakt skrives. (også lagt ut på tråden EB-børsen)
Er vel bortimot ubegrensede muligheter tenker jeg, men ettersom jeg har mye å gjøre jeg har uansett brukt halvtime på å tenke sammen en rute som er fet og burde i teori la seg gjennomføre CT1 OSL-CPH-NRT/NRT-OKA-ICN-BKK-LHR-OSL CT2 LAX-ARN-OSL/OSL-ADD-YYZ-MEX-YVR-LAX CT3 NRT-LAX/LAX-HNL-GUM-ROR-MNL-NRT Bare for illustrasjonen, grønn "helgetur" og rød fet tur Nå vil jo mange - meg inkludert - si at helgeturen ikke er lang nok for å være en "kvalifisert" RTW, men det er vel uansett artig å komme på jobb å vise frem både Japan Today og Los Angeles Times fra helga og si at man har kjøpt de lokalt Kan nok også få en mer spennende rute enn dette om man bruker litt tid på det. Er jo bare 7+7+6 segment på denne turen - så 3 til burde i alle fall være mulig Men med en bra oppsatt rute, og en velvillig agent, så burde dette være mulig å gjennomføre med 3 CT samt 460k poeng. Alternativt 230k poeng for en hissig ego-runde Var jo en kar her som hadde 3x CT og 500 k poeng til salgs.. Just saying..