Så i det du ringer inn. Vil du få beskjed om at oppgraderingen går igjennom. Må ha det inn med t-skje. Og ja jeg skjønner igjen at hvis en kabin er full så er den full. Men jeg kan jo til en hvis grad sjekke tilbud i kabin / antall billetter osv. dette handler jo om brukbarheten. Hvis jeg forstår d rett kan jeg vente på et salg, med riktige billett kategorier og kjøpe en reise der jeg ser det er godt med billetter til salgs også umiddelbart ringe inn og oppdatere denne og få bekreftet dette umiddelbart. Det høres jo gjennomførbart ut Ps : kanskje dette burde flyttes til ROP tråden?
Er det mulig å sjekke tilgjengelig oppgradering før man booker? Forstår jeg deg rett i at man må ringe for å oppgradere, og blir da confirmed oppgradert? Men man har fremdeles eco seter og gate oppgrader så ved boarding? Er det en standbyoppgradering, hva hvis biz er blitt full før flighten?
Takk, dette var veldig bra som generell info. Men ser jeg noe inne på egen konto noe sted, eller må jeg "bare vite" at jeg har en hemmelig voucher fordi jeg har gull?
Mulig jeg er dum, men har lett (i appen) alle steder under profil-valget uten å finne noe? Kan du være enda mer detaljert, for en enkel sjel? Takk! EDIT: besvart av @veeegard
Du må først logge inn på linken fra Pepeu, oppe til venstre. Deretter finner du det her Trykk på "Check", så dukker denne opp
Edit: Takker og bukker Er det en hack for å få Thai match selv om jeg tok LH match før? Tar også gjerne imot et tips på pm Flyr en del med ET...
Mange takk, dette var nettopp hva jeg så etter! Der var det en GUP1 ja. Gyldighet 1 år fra jeg fikk matchen levert.
Merker at jeg sliter litt her siden jeg har år 1 aug - 31 jul. SAS oppgir da at current level expiry er oktober 24 (altså grace period), selv om det er 2025.
Hei! Noen som vil dele tipset med meg også? Har vært veldig hektisk de siste dagene så har ikke fått med meg dette før nå Edit: Tusen takk til @polarexpressen for tips!
Har fulgt hinderløypa til Lufthansen, men skader jo ikke med litt lengre status med TG... Noen som kan dele triks PM? Edit: tusen takk!