Kanskje på tide å bare legge ut tipset åpent her? Er rimelig sikker på at noen med tilknytning til *A har fått PM nå Det er jo ikke akkurat rocket science heller, og til og med flere veier til mål.
Ja, noen lærer aldri. Blir nok ingen som deler smutthull fremover. Veldig morsomt når disse matchene blir trukket tilbake etter detaljerte beskrivelser her. Så når OP har fjernet det er det bare disrespekt for andre å poste det videre på vegger, i sitat og ellers. Det var litt av grunnen til at jeg delte videre kun til de med de med historikk og forståelse.
Har vært hektiske dager og tydeligvis gått glipp av dette. Mulig å få en DM med trikset Edit: takk ccurrahee
Takk for fyldig svar. Jeg kan utforske og rapportere tilbake her. Mulig at flere opplever samme problemet
Kan noen dele tips med meg også? (historikk her fra 2013 eller når det nå var Tommy777 ringte rundt for å få med folk.
EDIT - Tusen takk til LADuden Ekteskap reddet! Status match bekreftet innen 10 mins. Jeg er i en liten knipe- "lurte" mannen min til statusmatch med LH I slutten av august - nå er han ikke så blid på meg... da han skal reise til Thailand to ganger nå før jul... noen som vil dele tipset /trikset med meg på DM pleeeeeasse?
Utrolig at ikke Statusmatch.com har plukket opp mønsteret i dette. Eller kanskje de har. Min lille teori er at Statusmatch som tredjeparts firma får betalt pr person av flyselskapene (feks Thai) for å "gi dem" ferdig kontrollerte gullkort+ kunder. Da trenger/ønsker de ikke være altfor strenge så lenge de formelle vilkårene er oppfylt. Så der er vår lille fordel, siden Star selskapene altså har valgt å bruke en tredjepart til å sjekke status osv istedet for å gjøre det selv.
De reklamerer ganske hardt for dette på Gardermoen og på flytoget nå. Så det virker som om de er på offensiven her.
Av ren interesse, hvor langt har dette gått nå? Jeg fikk selv 9xxxx som medlemsnummer, men vil jo tro dette er oppe i 6 siffer nå?
Var litt for rask på avtrekkeren i sommer, når jeg skaffet meg gull i M&M. Jeg håper noen har lyst å dele dette gode tipset på PM, jeg vil i såfall bli veldig takknemlig.