Så er spørsmålet, er det noen som har gått all in og innehar (sannsynligvis verdens)rekorden på antall samtidige gullstatuser i *A?
Takk til de som tipset meg selv om jeg nok ikke kommer til å bruke det. Også håper jeg folk respekterer Milehigh sitt ønske om at vi ikke sprer til gud og hvermann.
Strakk strikken litt med et stk datter og sa hun er 18 da jeg registrerte i et bonusprogram. Match gikk rett gjennom.
Her skjer det ting. Griskheten kjenner ingen begrensninger så jeg prøvde trikset på både AC og Thai. Fikk avslag på epost rimelig fort etter innsending og tenkte jaja. Men idag dukket det jaggu opp melding fra Thai om gullstatus der, så virker som noen har bedre kontroll enn andre, eller ikke bryr seg stort. Nå hadde jeg sånn sett hatt mer behov for AC enn thai,men moro med mye gullstatus. Om enn for en periode.
Det er ikke sånn du statusmatcher. Screenshot fra @veeegard er oppskrift på hvordan du finner gold upgrade voucher etter du har statusmatchet på staralliance.statusmatch.com
Hvis du ikke har statusmatchet til noe enda er det bare å slå seg løs: https://staralliance.statusmatch.com/thai-airways
Nå har ikke jeg vært med på denne trikserunden, men dette gjelder både her og generelt på forumet. Denne er derfor grei å flytte over til nyeste side - bemerker meg at det renner inn med poster fra nye medlemmer med et par-tre innlegg (eller færre), og det er sikkert greit å være litt bevisst på hvem man sender noe til.
Vær også klar over at jo flere som misbruker systemet, og jo grådigere man er (statusmatch til mange programmer) jo større er sansynligheten for at de velger å gjøre en "audit" på alle statusmatch som er gitt. "Status Match elite status may be revoked at any time should we belive there is sufficient grounds to do so, which may include, but is not limited to: suspicious account behavior, doctored images, misleading information, applications made on behalf of another person, previously terminated accounts, and applications made in bad faith."