Jeg fikk tipset lørdag og søkte samme dag. Etter 14 timer kom avslag med begrunnelse at jeg allerede hadde matchet til LH. Jeg brukte KUN tipset jeg fikk. Søknaden var ellers identisk med søknaden til LH tidligere.
Har vært medlem et par år, aktiv leser her på forumet. Er det noen som har mulighet for å dele tipset om statusmatch til Thai? Rekker dessverre kun 4 turer med Lufthansa innen 30 nov…på forhånd takk!!
Gir thai gold tilgang til Star alliance-lounger (eks LH Business loung) med 1 gjest pluss barn dersom man flyr økonomi?
God kveld! Misset denne her helt og klarte å matche med LH i august. Noen som kan dele fremgangsmåten på PM?
Kanskje vi bare skulle slute å fyre opp under medlemmer med 2-3 poster? Krav om 100 posts+ for å få svar på hva som skal til for å matche? Denne tråden flyter jo over av helt nye medlemmer nå. EDIT: toget har gått - IKKE spør mer, nye folk
Har en LH/SK booking det er registrert EBG-nummer på. Er eneste måten å få lagt inn TG-status å gjøre det ved innsjekk? Får feilmelding fra LH-appen og LH kundeservice sier at de ikke kan endre det.
Jeg fikk samme svar. Løsningen var å ringe M&M kundeservice (ikke LH kundeservice). På en annen booking fikk jeg TG selv til å endre, sendte mail og det tok 6 dager hvis jeg ikke husker feil.
Sent ute til festen, ser jeg. Men tar gjerne imot tips på pm siden jeg faktisk skal fly Thai denne vinteren. Edit: Mottatt, takk!
Jeg har tydeligvis en gammel profil hos Thai Airways, men er ikke kar om å finne medlemsnummeret. Noen som vet hvordan jeg kjapt kan finne ut av dette uten å måtte sende de mail som er eneste måten å komme i kontakt med Royal Orchid Plus ifølge websidene deres?
Hvis det finnes et TG triks vil jeg veldig gjerne høre om det i PM. Vet ikke om jeg trenger noe triks da, har ikke status matchet hos noen andre enda.
Er (stor)-bruger på IF i DK - men ikke så tit her. Vil dog gerne høre om trikset, da jeg fik afslag fra Thai tidligere Skal nok lade være med at sprede budskabet...
Hei, matchet med Lufthansa, men jeg flyr stort sett med Thai på langdistanse, så om det er mulig å matche med Thai, etter og ha matchet med LH, så hadde jeg satt pris på fremgangsmåten
Ser nå plutselig at det skal ta 5 business days for å få TG ROP gold. Et stk datter fikk innvilget forrige fredag, men er fortsatt ikke oppgradert i app. Har det tatt flere dager for alle før dere har sett gold status når dere logger inn?
Tar gjerne imot tips på PM, ser i likhet med en del andre at langsiktig opprettholdelse hos LH vil bli utfordrende...