Er usikker hva jeg skal gå for. TG har jo det beste matchtilbudet, men har ofte ikke de mest passende flightene for meg. Tenker det ikke er så mye vits å ha *G med et selskap jeg ikke bruker, - hvis jeg feks kommer til å fly mest TK så er det mye bedre å ha TK*G enn TG*G. Foreløpig har jeg booket QR og Oneworld til over jul så ikke helt sikker enda. Kanskje best å vente med match, men det er vel en sjanse for at TG forandrer eller trekker seg fra tilbudet, siden det virker som alle velger match med TG nå.
Vellykket match til Thai nå nettopp, kanskje tidenes raske på kun 10 min! Søkte 16:20 og fikk godkjent 16:30. Jeg har tidligere matchet med Lufthansa og har fullført Senator challengen, og brukte trikset. Jeg ser det er litt forskjellige beskjeder i tråden her, men for min del virket det altså per i dag, selv med tidligere match Takk til @fridolin og @Mobiltelefon for tips!
Kan svare meg selv. Tok en screenshot i stedet for bilde av fysisk medlemskort. Da gikk det visst mye bedre.
Ettersom det ser ut til at dette fortsatt fungerer får jeg vel stille meg i køen for PM med tips Anyone?
Av interesse i forhold til hvor fort det går, hva sendte du inn som bevis på EB status? Tydelig at noe hos statusmatch.com går med automatisk gjenkjenning, noe krever manuell kontroll avhengig av hva man sender inn. Har fått godkjent både Lufthansa og TG. Lufthansa tok ganske lang tid, men jeg tok det å sende inn "foto" for bokstavelig tror jeg. TG sendte jeg screenshot av mobilapp, men tok en god del timer.
Jeg tok bilde med mobilen av innlogget "min side" på engelske flysas.com, på PCen. Det samme gjorde jeg for øvrig med LH.
Andre som fikk godkjent for 2 dager siden og ikke har fått oppdatert status hos TG enda? Ser det kan ta opp til 5 virkedager før det vises på profilen, men jeg vet om folk som har søkt etter meg og allerede fått oppdatert status hos TG.
Fikk godkjent på formidddagen lørdag 14. sept og en eller annen gang mellom lunsjtider i dag og nå har jeg fått "Gold" i appen.
Jeg gjorde det samme, men endte allikevel opp med manuell behandling og da sjekket de en gang til om jeg allerede hadde matchet
Hos meg fikk jeg mail om at jeg måtte legitimere meg gjennom en tredjepartstjeneste nesten umiddelbart etter søknaden var sendt inn. Men etter dette var gjort var søknaden "pending" i et par døgn og så avvist :/