Dette lover ikke bra for min del.
Jeg brukte trikset lørdag kveld og i løpet av søndag skjedde det ikke noe mer enn at Last Update ble resatt en gang midt på dagen. Natt til mandag forsvant søknaden og da jeg prøvde å sjekke status fikk jeg meldingen "There was a problem locating this status match application. The application has been removed and/or terminated." Fikk ikke epost fra Thai eller statusmatch.
I dag tidlig prøvde jeg å registrere søknad på nytt, men fikk da melding om at jeg allerede hadde matchet. Dette selv om jeg brukte trikset.
I ettermiddag/kveld prøvde jeg igjen. Utvidet trikset ett hakk og kom da videre, men da jeg la inn Thai ROP-nummeret fikk jeg bare beskjed om at jeg allerede hadde en pågående status match.
Gikk da til det drastiske steget med å skaffe meg en ny epostadresse og opprettet ny Thai ROP-konto. Fikk melding om possible duplicate ROP-konto et par ganger, men gikk igjennom til slutt.
Doblet trikset, la inn en annen epostadresse hos statusmatch, kom meg videre og inn med nytt Thai ROP-nummer. Søknaden gikk da igjennom første trinn og ble registrert.
2 minutter etter registrert søknad fikk jeg epost om at jeg måtte validere meg. Gikk igjennom prosess med førerkort og selfie, og venter nå på at den skal bli godkjent.
Ender sannsynligvis opp med permban og svartelisting hos Thai før jeg gir meg
Vis alt...