Når en av dine beste kompiser tar med seg kone og barn, drar til Asia i 3-4 uker når han fyller 40år for å slippe surprise party! Ja da blir mottoet "You can run but you can`t hide!"
Så da tar jeg ansvaret og etablerer kontakt med kona, får "all go" på surprise party på Bali!
Så da var det opp 0445 på Radisson Blue Gardermoen, slippe nøkkelkortet i resepsjonen. Pile over i gullstua og ta litt eggerøre.
View attachment 66834
View attachment 66836
OS332 sto klar med en Embra 195 til VIE kl 0620, unge lovende satt på 1A som eneste i "Biz"
View attachment 66837
View attachment 66839
Frokost hadde de å, miljøvennlig som de var så kom te i porselen og det var skikkelig bestikk som seg hør og bør.
View attachment 66838
Fikk tid til å jobbe med brunfargen før ankomst VIE
View attachment 66841
Turen over gikk raskt, Dorris som styrte crewet med jernhånd sa takk for seg og sendte oss ut.
VIE er tydeligvis under oppussing
View attachment 66840
TK1884 aka Batman skulle ta oss til IST, her ble det en A321 med 3+3 config i Biz.
View attachment 66843
Kjempehyggelig crew på TK, faktisk synes jeg at i crew lottoen har det vært mye hyggeligere hos TK enn hos LH. Selv FRA-BOG i F så synes jeg at det var en litt kald stemning hos waffel crewet.
Hyggelig stemning, ost og honning ja da var jeg happy. Forøvrig er det første gang jeg opplever utlever av pad som IE, dette kommer nok av at det var 3+3 config med nedslått midsete.
View attachment 66842
Ankomst IST var det egen buss for biz
View attachment 66844
Har tuslet opp i TK Biz loungen og tatt en lite walk about. Meget imponerende første inntrykk. Generelt et veldig godt inntrykk av flyplassen, er første gang jeg er her etter at de flyttet over.
To be continued!
Vis alt...