Stranda på Heatrow

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Logiflyer, 26. sept 2019.

  1. Logiflyer

    Logiflyer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    344
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Hei
    Trenger litt hjelp her:
    Jeg er på en CT tur og på returen er jeg nå i Bogota og flyet fra BOG-LHR har endret avgangstid til 22:55 --> 01:45 pga teknisk feil, dette medfølger at jeg er så forsinket at jeg mister connection videre til OSL og TRD. Jeg skal lande 17:41 på LHR og kunne tenkt meg å komme meg hjemover samme dag og ikke ventet til neste morgen, jeg er blitt booket om til neste dag men det er 15 timer i transfer. Har snakket med Avianca som flyr meg over dammen men de fant ingen løsninger.

    Noen som har noen tips for hva jeg har krav på eller andre plasser jeg kan henvende meg for å slippe 15timer med venting.

    Har jeg krav på å bli sendt med noen andre i *A familien.

    EDIT: Jeg har fått SK videre på fredag til OSL og TRD fra LHR
     
    Last edited: 26. sept 2019
    OffshoreTraveler88 liker dette
  2. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,942
    Likes mottatt:
    5,730
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som at siste mulighet for å komme seg til TRD i kveld er LHR-CPH-TRD med avgang 18:30? https://www.google.com/flights#flt=LHR.TRD.2019-09-26;c:NOK;e:1;dt:1700-2400;sd:1;t:f;tt:o

    Alternativene er LHR-OSL eller LHR-SVG 19:30 eller 19:55 og fly videre i morgen tidlig.
     
  3. Logiflyer

    Logiflyer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    344
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Prøvde å foreslå routingen din, men ble sablet ned av både Avianca og *A transferdesken pga innsjekket bagasje. Lite happy med kreativiteten for å få en hjem, ble Crown plaza hotel og hjemme imorgen formiddag.
     

Del denne siden