Strawberry + Finnair Plus Avios

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av DJViking, 15. nov 2024 kl 17:11.

1. DJViking

DJViking Medlem

Likes mottatt:
    144
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har fått Finnair Plus Avios for opphold hos Strawberry?

Jeg har hatt opphold hos Clarion 2 ganger nå med overføring av Avios til Finnair Plus.
    Jeg oppga mitt Finnair Plus medlemskort ved utsjekking, fikk bekreftelse på at det var registrert, men poengene kom aldri. Etter noen uker tok jeg kontakt med Strawberry på epost og fikk dem til å etterregistrere poengene hos Finnair.

Dette måtte jeg gjøre begge gangene (først Clarion Oslo, nå nylig Clarion The Hub).

Noen andre som har hatt dette problemet, eller noen som ikke har hatt dette problemet?

En annen ting: Hos Finnair står det andre tall hvor mye Avios man får ved opphold
    https://www.finnairshop.com/en/strawberry
    * 333 Avios per night at all Comfort Hotels® in the Nordic and Baltic regions.
    * 500 Avios per night at all Quality Hotels™ in the Nordic and Baltic regions.
    * 667 Avios per night at all Clarion Hotels®, Clarion Collection Hotels® and independent Nordic Choice Hotels in the Nordic and Baltic regions.

https://www.strawberry.no/medlemskap/partnere/finnair/
    * 500 bonuspoeng per natt på alle Comfort Hotel® i Norden og Baltikum
    * 750 bonuspoeng per natt på alle Quality Hotel™ i Norden
    * 1000 bonuspoeng per natt på alle Clarion Hotel®, Clarion Collection Hotel® og våre frittstående hotell i Norden

Sist jeg fikk poeng for mitt opphold skulle jeg fått 4000 Avios (trudde jeg) for 4 overnattinger, men jeg fikk "kun" 2667 Avios, og da virker det som informasjonen på Strawberry.no er feil, og det som er på Finnair sine sider er det riktige antallet poeng man får per overnattinger.

oslo.to.unknown liker dette
  2. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    kan man kombinere dette med trumf?

Del denne siden