Morn fra Arlanda! måtte stå opp grytidlig, men hva gjør man ikke for å komme seg til Bangkok? Riktignok med en lang stopp i Zurich. Ikke verre enn å være litt turist der også Reisebrev er påbegynt, hittill helt uten stressfaktorer, heldigvis. Ha en strålende søndag!
God morgen fra hovedstaden. T 3 til en litt større hovedstad, nemlig Tokyo. Reisefeberen stiger jo nærmere man kommer avreise. Ha en fin søndag alle IF-ere
God morgen fra nordre del av Trøndelag. Sola skinner og blir en deilig dag i fjellet. Ingen flyturer enda, men med alle reisebrevene så verker det i reisefoten.
God føremiddag frå Førde Lufthavn. I dag skal eg ut og fly! Det er ei stund sidan eg har flydd frå FDE no. Vanligvis blir det FRO. Må seie flyplassen her er ein skuffelse etter å ha hatt gleden av å vitje SIN førre månad. Litt før 11.00 skal eg vitje innanlandsloungen på OSL for fyrste gong. Deretter bær det til TRD før det går vidare til BOO i morgon. Etter nokre timar går turen heim via TRD og OSL. Turen går i øko heile vegen. Usikker på om øko betyr økomenisk eller økologisk eller noko anna, men det skal bli kjekt å fly igjen! Edit: Det sit nokre damer her og diskuterer bonuspoeng. Dei kjenner visst ein fyr som har flydd heilt til USA for poeng. Dei synst det er rart at han berre var i NYC i 4 dagar…
God søndag! Her har det regnet så mye i natt at deler av innkjørselen er borte.. Sommeren er tydeligvis over? Så da blir det ikke bare innedag i dag. Men det regner iallfall ikke lenger. Ha en fin en!
God morgen fra Bryn Her har det pøst ned gjennom natten, men nå titter solen fram litt. Kaffe og frokost er inntatt og nå slappes det av i en godstol. Om et par timers tid settes kursen mot OSL og videre til SVG. Ha en fin fin søndag
God morgen fra trønderhovedstaden i regn. Det pakkes til campingtur i Massachusetts med amerikanske venner neste helg, så T-4 til Polaris fra Heathrow til Newark. 4 bonus-billetter i biz må sies å være en god måte å bruke 2 CTer på!
God ettermiddag fra Grenland. Siste nattskift på jobb nå. Om en uke nærmer det seg landing i Washington, etter en forhåpentlig fin tur i A350-900 i biz med Bolaget. Har med en kompis som er førstereis i biz, så det skal bli stas. Og vi blir ikke 4 dager i byen, men 24 timer