Sunny sunday from the beach!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 02. febr 2020.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    En glad søndag til alle. Fortsatt corona-fast på beachen i Bali. Men low occupancy pga mange kansellerte kinesere gir oss mer privatliv- og topp service her. Det her er resembling colonial luxury.

    Litt overdådig kanskje på en beach resort med club lounge med levende piano, porselen og hvite duker, og dørvakter som åpner dører.
     
    Baldrick, Earl, Arvid1410 and 16 others like this.
  2. EC7

    EC7 Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    18
    Høres ut som du er på Intercontinental Jimbaran Bay ;) Fortsatt god ferie!
     
    ArthurDent and milehigh like this.
  3. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra TPR.
    Corona scanning ved ankomst SIN gjennomført og klarert.
    Boarding på SQ326 om kort tid til FRA og vi har sete 1C/D. 20200202_113749.jpg Tilbake til hverdagen i morgen, LH X og Vy venter brutalt i andre enden.
     
    Baldrick, Earl, Arvid1410 and 14 others like this.
  4. Finnks

    Finnks Banushare

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag kveld fra Auckland, New Zealand. Nyter en kald en i club loungen på Grand Millenium mens jeg nyter de siste timene av ferien før jeg starter hjemreisen i morgen. Har fortsatt SQ326 F SIN - FRA å se frem til, men hverdagen roper ubønnhørlig høyere og høyere på meg. Tre ukers ferie som starta i Sydney, videre via Alice Springs (og Uluru) til Brisbane før roadtrip fra Wellington til Auckland. Hobbiton i går, opplevelser for et helt liv. Borte bra, hjemme best er usedvanlig oppskrytt tenker nå jeg mens jeg sitter her og tenker over alt jeg har sett og gjort. Jeg liker Australia, men elsker New Zealand! Heldigvis blir det en (whisky)tur til Edinburgh i mars, godt å ha noe å se frem til når livets hittil beste ferie går mot slutten :)
     
    Earl, Arvid1410, Avixlo and 11 others like this.
  5. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag fra Bodø. Hjemme for og re-starte reiseforsikringen etter 3 måneder i Torrevieja, før jeg tar turen tilbake der jeg skal være resten av vinteren. Kan nevne at Tryg forsikring er nytt selskap fra desember 2019, for de som bruker Sas M. Premium kortet.
     
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 4 others like this.
  6. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Her har det snødd i hele natt, og det skal i følge værmeldingen fortsette slik hele dagen. Har planer om en kopp kaffe til før det blir ut å måke snø.

    Skal fly med Iberia A340 BRU-MAD senere denne uken. Hadde litt lyst til å bestille business da det er widebody, men det kostet over €400 mot €50 i økonomi. Brukte derimot €30 på å reservere et premium økonomi-sete. I går kveld ringte Iberia og spurte om jeg ikke ville betale for oppgradering til Business for €64, og de ville da i tillegg refundere prisen for setereservasjonen. Det var jo en no-brainer, så nå er sete 4A sikret. Glad for at jeg ikke brukte €400 når jeg bestilte. :)

    Ha en fin søndag!
     
    Last edited: 02. febr 2020
    Earl, Arvid1410, Avixlo and 12 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,469
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Litt redusert etter bursdagsfeiring i går (ikke min), men solen skinner!
    Ser ut til at det må bli tur i skogen i dag også.
    Screenshot_20200202-094550.png

    Møtte noen ihuga skiløpere på min tur i går, men man må være over gjennomsnittet glad i å gå på ski med dette føret.

    Kos dere i solen (hvis dere har?), det er fortsatt helg!
     
    Earl, Arvid1410, Avixlo and 10 others like this.
  8. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Søndagsmorra og sitter å murrer i kaffekoppen.. Inatt klarte noen å rygge på leasing bilen som skal leveres imorgen fikk i d minste skrevet skademelding. Blir nok en mere positiv dag imorra med ny elbil og litt spend på kort
     
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 2 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten 85BFD2B5-EF76-4AAA-A389-ECD37467F079.jpeg
     
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 5 others like this.
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

    Straks frokost etter det ble en litt for sein kveld i går med venner og naboer på besøk. Veldig hyggelig.

    I kveld blir det superbowl med en kompisgjeng før det blir årets første utenlandstur til Island i morgen formiddag. Foreløpig ser seat block ut til å fungere. Får håpe det er mindre kinesere på flyet enn det bruker å være...
     
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 4 others like this.
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    God palindromdag fra Oslo. Skiene fikk stå også denne helgen, og det ser ut som om @holmen og bikkjen får gå noenlunde i fred for luddiker i kondomdress også den neste uken.

    Ha det kjekt :)
     
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 3 others like this.
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim
    Drittvær så langt så frister ikke å gå ut i det hele tatt, følger storslalåm på tv istedet.

    Ha en strålende søndag :):)
     
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 3 others like this.
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Hafjelltoppen! Værmeldingen slo til og et nydelig vintervær har dukket opp etter et par dager med mye tåke. Dette veier akkurat opp for skuffelsen av å ikke vinne i Sunnhetslotteriet på fredag. Et par timer til i bakken så skal jeg finne peisen og sofaen igjen.

    C5BD79E3-D0F9-4306-86A9-F0F633A0B20B.jpeg
     
  14. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    God tur hjem.. Det er langt. Hadde nesten tilsvarende retur på torsdagen ( fra CHC, som er 4 miles kortere), og jetlagen herjer fremdeles. Men reiselysten er fortsatt tilstede, og det er nok et godt tegn
     
    Earl, Eddie47, ArthurDent and 2 others like this.
  15. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Charlotte Douglas International hvor jeg sitter og venter på at flyet skal få komme til gate, første av fire flighter på vei hjem unnagjort.

    ha en flott dag!
     
    Earl, Avixlo, holmen and 2 others like this.
  16. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Tjobing!
    Er altfor lenge siden jeg har vært innom her nå. Ble minnet om forumet her da vi traff to (som ikke reiste sammen) forumister i HK, i november. Gøy å se at forumet fortsatt er aktivt og at ikke FB har tatt helt over.

    Her i huset har man bakt skillingsboller (ja, det sier vi i Bergen.... :) ) av surdeig. I Bergen snør og regner det, med litt sol innimellom, ganske vanlig altså.

    Xxx.
     
  17. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
    God søndags formiddag fra Panama City!
    Kan melde om sykt høy luftfuktighet og digg varme for en som var lei av vinteren allerede i desember.
    Bilde tatt fra rooftop på hotellet: 20200202_102610.jpg
     
  18. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Hyggelig du svingte innom igjen:)
     
    ArthurDent liker dette
  19. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra gullstua på OSL. Har en pitstop med normal sosialdemokratisk reisemat før jeg returnerer til det sørlandske.

    Trillian og ArthurDent har hatt en tur med Kielerfargen. C. Fantasy har sushibar akterut, og selv om det ikke er noen bonuspoeng å hale, har lunsjene blitt inntatt der. Hyggelig møte med hvitvin (Kung Fu) til sushi.

    Vi hadde forhåndsbestilt 5 retters gourmetmiddag (på Cosmopolitan). Maten har hyggelig pris, og selv ned vinpakke blir det overkommelig.
    IMG_20200131_183939.jpg IMG_20200131_183939.jpg IMG_20200131_185707.jpg
     

    Attached Files:

    EndreD, Earl, Arvid1410 and 5 others like this.
  20. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Tore... haha, det var vel ikke DEG vi traff på flyplassen i HK (og på flyet og loungen i CPH?) :)

    Var veldig trivelig å komme innom igjen. Har savnet gjengen her!

    Xxx.
     

Del denne siden