Da er klokka passert midnatt og det de over there kaller SuperBowl Sunday, kaller jeg nå SuperBowl Monday... Tror at Patriots tar Lombardi trofeet igjen, selv om de ikke er mine favoritter. Tror også at det kommer til å bli ‘trøtt mandag’ på jobb senere i dag.
Superbowl på skjermen, tynt øl i glasset og god stemning i San Fransisco. Resepsjonen i hotellet var tom, for de satt i loungeområdet. Litt fornøyd med at jeg fikk dem til å bli sittende
Filk et par timer på øyet, så tror vi skal komme oss gjennom denne mandagen også med stil. Spørs om jeg får med meg Premier League i ettermiddag.
God mårn fra Trondheim.. Kryss i øya etter at Brady fomla det til i sluttminuttene og Eagles kunne heve sitt første SuperBowltrofe ever... Nå er det bare overleving på jobb. Ha en våken mandag
God morgen fra verdens vakreste by ... det er godt å være hjemme også selv uten å ha sett SuperBowl, jeg for min del har aldri kommet lenger enn til SugarBowl i amerikansk fotball. Ha en flott dag med åpne eller søvnige øyne
God morgen fra Romerike, litt roligere start på dagen med hjemmekontor før det blir tur med NAS til LGW. 10000 nye EB poeng fra Avis venter for en 3 dagers leie.
God morgen fra Oslo. Her er det en liten opprydningsjobb på noen flybilletter at pølsefingrene mine har klart å stave mitt eget navn feil... Ha en bra en!
God morgen fra nord! Endelig er dagen kommet for årets første flytur (ja, det er drøyt seint). Imorgen går turen videre til SFO i SK C )
God dag fra Bergen. Fikk booket litt WF på salget til TRF, så da er vel det meste av flyturer spikret frem til juni (tror jeg). Som en interessant funfact. I dag er det 10316 dager siden murens fall. Hvor mange dager stod muren oppe? 10316 dager. Så det så. Feel old yet?
God formiddag fra NSB på vei til Vestfold. Har jobbet noen timer allerede, og heldigvis er Wi-Fi på NSb så dårlig at jeg får en velfortjent (?) pause på vei til møte. Det var hardt å stå opp i dag. Helg snart?
Ingen god morgen her i heimen, våknet i 4-tiden av at datter og kone kastet opp. Så det ble en rask tur i dusjen og alt for mange timer på baderomsgulvet før sola rakk å stå opp.. Krysser fingrene for at uka tar seg opp ganske raskt!
God kveld fra hovedstaden. En rolig start på arbeidsuken så man har fått gjort unna en del som lå og ventet fra forrige uke. I morgen er dagen full med møter så greit å være ajour nå Ellers brukes ettermiddagen til å pakke opp litt av shoppingen som man fikk med seg hjem fra turen til LHR på lørdag, de beste gavene er vel ofte de du har kjøpt til deg selv for da får man jo noe man har lyst på Nyt kvelden folkens!
Fantastisk ny gullfordel for A3 gold Reiser ein i økonomi med A3 gull kan ein no velge sete heilt framme i økonomikabinen for halv pris! (Nødutgangsete er full pris for alle passasjerar, så her får alle samme forbetring.) https://en.aegeanair.com/travel-information/reserved-seats/seat_types/ Eg ser for meg at det går ein del champagnekorkar i taket etter slike nyheter, men ønskjer alle ei roleg feiring og ein fin kveld!