Superdeals på KLM og Air France

Tråd i 'Reisedeals' startet av Kaffen, 17. juli 2024.

  1. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,215
    Likes mottatt:
    5,739
    Bonuspoeng:
    183
    Nå som SAS er i ferd med å gå inn i Skyteam under KLM og Air France så passer det seg å ha en egen tråd i forhold til deals de kommer med. Jeg ser særlig at det er masse bra deals på Premium Comfort som er deres tilsvarende som SAS Plus på lengre flyvninger til flere steder både øst, vest og sør. Ett eksempel er at en kan finne kombinasjoner til Singapore for en meget billig penge. Så ved det så legger jeg på to åpningsvideoer i forhold til KLM Premium Comfort og Air France Premium Economy øverst, også legger jeg på KLM Business Class og Air France Business Class under, slik at dere kan se kabinen deres på de lengre flyvningene. Jeg legger også på Lounge i AMS og Paris i bunn :cool:

    KLM - Premium Comfort:



    Air France Premium Economy:



    KLM - Business Class



    Air France Business Class



    KLM Crown Lounge Amsterdam:

     
    Last edited: 17. juli 2024
    Berlioz, paron, Mysterio and 8 others like this.
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,215
    Likes mottatt:
    5,739
    Bonuspoeng:
    183
    Så legger jeg på Air France Lounge her siden formatet ikke støtter mer enn fem videoer i ett innlegg, men den fortjener jo en egen presentasjon i grunn :cool:

     
    paron, watchaddicted, OyvindN and 4 others like this.
  3. Alekseolsen

    Alekseolsen Medlem

    Innlegg:
    162
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Kan bare si jeg var svært positivt overrasket over KLM "Premium Comfort" fra PTY - AMS forrige uke.
    Det kommer forøvrig fra en som spurte om mulighet for oppgradering ombord Finnair til Shanghai, hvor jeg ble fortalt: Sir, you are already seated in Premium Economy. Stor forskjell på produktene altså.
     
    NordicLane, tobeornot999 and Kaffen like this.

Del denne siden